4 دلیل برای آنکه دانگ فنگ S30 نخریم!

عکس 4 دلیل برای آنکه دانگ فنگ S30 نخریم!
دسترسی سریع به بخش های این خبر
تست و بررسی

4 دلیل برای آنکه دانگ فنگ S30 نخریم!

دانگ فنگ S30 در حقیقت همان H30 کراس با یک صندوق اضافی است و خودروی چندان جدیدی در چین نیست. H30 کراس در زمان عرضه چندان خودروی موفقی نبود و نقدهای بسیاری به آن وارد می‌شد اما در شرایط فعلی، نظرات نسبت به این خودرو عوض شده است.

عکس 2- 4 دلیل برای آنکه دانگ فنگ S30 نخریم!

طراحی


طراحی، S30 همانند اچ‌سی کراس، حرف زیادی برای گفتن ندارد البته طبیعی بنظر می‌رسد چرا که محصول سال ۲۰۱۱ با پلتفرم قدیمی سیتروئن، خودروی بهتری نخواهد بود. S30، هیچ نکته مثبتی در ظاهر خود ندارد و در نمای جلویی خودرو، چراغ‌هایی بزرگ طراحی ساده‌ای دارند و اصلا بروز نیستند. جلو پنجره نسبتا بزرگ هم بیشتر خاطره خودروهای دهه ۱۹۹۰ را زنده می‌کند و همین مجدد باعث ناامیدی خواهد شد. چراغ‌ مه شکن دایره‌ای واقعا اسفناک طراحی شده‌اند و ما هرچقدر در نمای جانبی، بدنبال نکته مثبت گشتیم، چیزی مشاهده نکردیم. ظاهر عجیب ، با شیب فراوان، بدون خطوط بدنه زیبا، کاملا یک طراحی کنار گذاشته شده را برای S30 مهیا کرده‌اند. تمام رقبای این خودرو از لحاظ ظاهری سرتر خواهند بود و ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر به ظاهر خودروی خود اهمیت می‌دهید، نگاهی به سایر خودروهای هم قیمت و یا حتی ارزان‌تر از S30، بیاندازید.

عکس 3- 4 دلیل برای آنکه دانگ فنگ S30 نخریم!

پیشرانه


دانگ فنگ S30 از نوع TU5 است که در بسیاری از محصولات ایران‌خودرو مانند پژو پارس ،پژو 206 تیپ 5 و 6 و رانا بکار گرفته شده. این پیشرانه 1600 سی سی با حداکثر قدرت 105 اسب بخار و گشتاوری برابر با 142 نیوتن بر متر انتخاب چندان هیجان‌انگیزی نیست. شتاب کم و افت قدرت موتور در سربالایی، باعث خواهد شد تا S30، انتخاب چندان مناسبی از لحاظ پیشرانه نباشد.

نتیجه گیری

اس ۳۰ یک خودروی کاملا معمولی با قیمتی عجیب است که با بررسی دقیق آن به این نتیجه خواهید رسید که اصلا ارزش خرید ندارد. این خودرو نقاط قوتی هم دارد .


مطالب مرتبط

1401/02/10
1401/02/07
1401/01/21
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد