قایق تفریحی دانگ فانگ معرفی شد

عکس قایق تفریحی دانگ فانگ معرفی شد
قایق تفریحی دانگ فانگ معرفی شد

اینبار شرکت دانگ فانگ از یک خودرو خانوادگی به نام دانگ‌­فنگ فورتینگ یات رونمایی کرد ، که به صورت هفت نفره با سه ردیف صندلی عرضه می‌شود.کلمه Yacht به معنای قایق تفریحی است که ظاهرا به راحتی سواری آن اشاره دارد.

عکس 2- قایق تفریحی دانگ فانگ معرفی شد

معرفی دانگ‌­فنگ فورتینگ یات


شرکت سازنده از یات به عنوان یک خودروی خانوادگی یاد کرده ، چهار تریم از دانگ­‌ فنگ فورتینگ یات در بازار چین و با قیمت 18,500 الی 23,500 دلار ، از ماه می به فروش می‌­رسد. ابعاد بدنه این خودرو در طول ، عرض ، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.85 ، 1.9 ، 1.715 و 2.9 متر اعلام شده ، این مشخصات نزدیک به ابعاد فورد گلکسی است. بخش پیشرانه نیروی محرکه dongfeng forthing yacht از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ با خروجی 197 اسب‌ بخار تامین میشود ، این نیرو از طریق یک جعبه‌دنده 7 سرعته دوکلاچه تر به محور جلو انتقال داده میشود. حداکثر سرعت به 180 کیلومتر برساعت محدود شده است.

عکس 3- قایق تفریحی دانگ فانگ معرفی شد

طراحی و تجهیزات فورتینگ یات


شاسی بلند دانگ‌­فنگ فورتینگ یات در تمام تریم ها به صورت هفت نفره با سه ردیف صندلی عرضه می‌شود ، ردیف سوم صندلی ‌ها که به صورت دستی تنظیم میشود به صورت نیمکت طراحی شده ، و در ردیف دوم صندلی­‌های جداگانه با روکش چرم مصنوعی دیده می شود ، اما در تریم کامل روکش به چرم ناپا تغییر کرده و امکاناتی چون تنظیم برقی ، تهویه ، ماساژور ، گرمکن برای ردیف‌­های اول و دوم صندلی­‌ها به همراه میز تاشو تعبیه شده ، در ادامه به برخی از امکانات و تجهیزات ایمنی این خودرو خانوادگی اشاره کردیم ◦ پشتیبانی از دستیار صوتی ◦ ترمز خودکار ◦ دو نمایشگر 10.25 اینچی پشت آمپر و اطلاعات سرگرمی ◦ یک نمایشگر مجزا برای سیستم تهویه ◦ هشت کیسه هوا ◦ هشدار پارک ◦ کروزکنترل تطبیق‌ پذیر طراحی بدنه به صورت سفارشی است ، به طوری که از رینگ‌های 18 اینچی و کیلس به صورت استاندارد ، چراغ‌های جلو به صورت LED ، سقف پانوراما و تزئین دو رنگ برای بدنه را شاهد هستیم.


مطالب مرتبط

1401/02/07
1401/01/21
1400/11/30
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد