خودرو فنگشن ائولوس AX7 Mach version

عکس خودرو فنگشن ائولوس AX7 Mach version
خودرو فنگشن ائولوس AX7 Mach version

یکی از زیر مجموعه های شرکت دانگ فانگ برند فنگ‌شن است که به تازگی از یک کراس اوری به نام Mach version که نسخه به روز شده خودرو ائولوس AX7 است رونمایی کرد.

عکس 2- خودرو فنگشن ائولوس AX7 Mach version

معرفی فنگشن ائولوس AX7 Mach version


این کراس اور در حالت استاندارد به یک پیشرانه 1.5 لیتری مجهز است که خروجی آن 147 اسب‌­ بخار قدرت و 230 نیوتن‌ متر گشتاور است که این نیروی تولید شده را از طریق یک جعبه‌ دنده شش سرعته دستی به چرخ ها منتقل میکند. ▪ این خودرو در 3 تیپ دیگر با خروجی 188 اسب‌ ­بخار قدرت و 300 نیوتن‌ متر گشتاور و مجهز به جعبه‌ دنده 7 سرعته دوکلاچه عرضه میشود.

عکس 3- خودرو فنگشن ائولوس AX7 Mach version

بخش ظاهری فنگشن ائولوس AX7 Mach version


اول از همه بریم سراغ نمای جلو ماشین که از چراغ های LED باریک در جلو و جلو پنجره ای که تفاوت چندانی با دیگر محصولات دانگ فانگ ندارد ، در نمای عقب هم شاهد دو خروجی اگزوز و چراغ های باریک هستیم ، در بخش های پایینی بدنه و بالای سپر عقب از نوارهای قرمز استفاده شده ، این خودرو با طول 4.66 ، عرض 1.88 ، ارتفاع 1.68 و فاصله محوری 2.715 متر طراحی و ساخته شده است.

عکس 4- خودرو فنگشن ائولوس AX7 Mach version

کابین و امکانات فنگشن ائولوس AX7 Mach ve


برای بررسی بیشتر سراغ اطلاعاتی میریم که یک خبرنگار رسانه چینی این خودرو را مورد ارزیابی قرار داد ، طبق گفته ها ، رابط کاربری Windlink 6.0 در برخی مواقع با کندی زیادی روبرو می­‌شود ، چنانچه قصد خرید دو تریم اول این کراس اور را دارید انتظار مجهز بودن فنگشن ائولوس AX7 Mach version به سنسورهای جلو و عقب و دورین عقب را نداشته باشید(به نظر میرسد دانگ فانگ سعی کرده هزینه ساخت این محصول را تاحد ممکن پایین بیاورد) همچنین پاسخگویی لمسی و وضوح نمایشگر مرکزی راضی کننده نیست. * این رو هم به یاد داشته باشید دانگ‌فنگ AX7 سابقه مشکل در جعبه دنده را هم دارد. در ادامه به امکانات استانداردی که برای فنگشن ائولوس AX7 Mach version ارائه میشود اشاره کردیم.

  • صندلی برقی با حافظه
  • سیستم صوتی Zunbao با ده بلندگو
  • فرمان D کات با روکش چرم
  • تهویه و ماساژور
  • صفحه پشت آمپر و نمایشگر مرکزی 12.3 اینچی
  • آینه­‌های جانبی تاشو برقی

عکس 5- خودرو فنگشن ائولوس AX7 Mach version
قیمت و رقبا

قیمت تمام شده فنگشن ائولوس AX7 Mach version چیزی حدود 15,200 دلار است و رقبایی چون چانگان CS75 پلاس و هاوال H6 دارد.


مطالب مرتبط

1401/02/10
1401/02/07
1401/01/21
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد