معرفی فنگشن آئولوس هائوجی (هیبریدی ، بنزینی)

عکس معرفی فنگشن آئولوس هائوجی (هیبریدی ، بنزینی)
معرفی فنگشن آئولوس هائوجی (هیبریدی ، بنزینی)

برند فنگشن آئولوس که یکی از زیر مجموعه های شرکت دانگ فانگ است ، به تازگی تصاویری از یک کراس اور فنگشن آئولوس هائوجی ، در دو نسخه هیبریدی ، بنزینی منتشر کرده که زمان رونمایی رسمی آن 13 آوریل است و قرار است در نیمه دوم سال 2022 فروش آن آغاز شود.

عکس 2- معرفی فنگشن آئولوس هائوجی (هیبریدی ، بنزینی)

بخش فنی fengshen aeolus haoji


این کراس اور 5 نفره بر روی پلتفرم جدید DSMA که ساخت شرکت دانگ فنگ است شکل گرفته ، برای فنگشن آئولوس هائوجی دو نسخه هیبریدی و بنزینی در نظر گرفته شده است. نسخه بنزینی به یک پیشرانه 1.5 لیتری مجهز شده است و توانایی تولید 204 اسب‌ بخار قدرت و 350 نیوتن‌متر گشتاور را دارد و نیروی تولید شده را از طریق یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل میکند. نسخه هیبریدی به یک پیشرانه هیبریدی دانگ‌فنگ به نام (MACH Power MHD) مجهز شده و بخش برق خودرو از طریق باتری‌های لیتیومی سه‌گانه تامین میشود.

عکس 3- معرفی فنگشن آئولوس هائوجی (هیبریدی ، بنزینی)

بدنه فنگشن آئولوس هائوجی


در بخش ظاهری شاهد استفاده دو رنگ برای بدنه و ادوات آن هستیم به طوری که برای دستگیره درها ، رینگ‌ها ، آینه‌های عقب ، جلوپنجره ، ستون‌های B , A و C از رنگ مشکی استفاده شده است ، جلوپنجره به شکل ذوزنقه‌ای و بسیار بزرگ‌ و چراغ‌ها دو قسمتی و یک نوار LED از بالای آن عبور می‌کند ، چراغ های عقب خودرو بخشی از آن بازتابی از چراغ‌های دی‌لایت‌ ، و خود چراغ ها به صورت LED نواری و یک لوگوی انگلیسی در مرکز چراغ‌ها طراحی شده است.

عکس 4- معرفی فنگشن آئولوس هائوجی (هیبریدی ، بنزینی)

کابین هائوجی


همانند بدنه که از دو رنگ استفاده شده در داخل کابین هم از دو رنگ سفید ، مشکی برای طراحی استفاده شده ، به طوری که رنگ سفید در قسمت بالا و مشکی در قسمت پایین تزئین شده ، همچنین یک کنسول میانی لایه لایه که حاوی دو صفحه نمایش است وجود دارد ، فرمان دوپره و دو رنگ با طراحی خاص ، صندلی‌ها نیز دو رنگ هستند.


مطالب مرتبط

1401/02/10
1401/02/07
1400/11/30
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد