پیکاپ فورد رنجر پلاتینوم

عکس پیکاپ فورد رنجر پلاتینوم
پیکاپ فورد رنجر پلاتینوم

برند آمریکایی فورد ، خودرو فورد رنجر را در تریم‌های رپتور ، وایلد ترک ، لیمیتد ، XL و XLT معرفی کرد ، البته تریم پلاتینوم به عنوان نسخه پرچمدار هم وجود دارد.فروش این خودرو از مدتی پیش در اروپا آغاز شده ، اما تحویل خودرو به مشتریان از بهار 2023 شروع می­‌شود.خریداران آمریکایی باید تا سال جدید میلادی برای خرید آن صبر کنند.

عکس 2- پیکاپ فورد رنجر پلاتینوم

معرفی فورد رنجر پلاتینوم


قوای محرکه فورد رنجر پلاتینوم از یک پیشرانه 6 سیلندر توربو دیزل با 247 اسب ­‌بخار قدرت و 600 نیوتن‌متر گشتاور تامین میشود و قدرت از طریق یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک و سامانه چهارچرخ محرک دائم، به تمام چرخ‌ها ارسال میشود.به منظور کاهش لرزش و سرو صدا ، سیستم انتقال قدرت مورد بازنگیری قرار گرفته است.

عکس 3- پیکاپ فورد رنجر پلاتینوم

طراحی کابین فورد رنجر پلاتینوم


در فورد رنجر پلاتینوم استفاده از طرح جلو پنجره و دیلایت ، رینگ‌های 20 اینچی ، چراغ‌های LED جلو با چیدمان ماتریسی ، شیشه‌های دودی و در صندوق برقی را شاهد هستیم ، همچنین به سیستم دستیار پارک فعال ، هشدار تعویض خط ، هشدار نقطه کور ، دوربین 360 درجه و سامانه دستیار راننده پیشرفته ، مجهز شده است. با ورود به داخل کابین هم با روکش چرم ، تنظیم برقی ده‌گانه صندلی‌ها با گرمکن و تهویه و نورپردازی داخلی جدید مواجه هستیم.


مطالب مرتبط

1402/02/09
1401/05/13
1401/04/04
1400/12/11
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد