ب ام و M5 CS ساخت تیونر منهارت

عکس ب ام و M5 CS ساخت تیونر منهارت
دسترسی سریع به بخش های این خبر
تیونینگ

ب ام و M5 CS ساخت تیونر منهارت

ب ام و M5 CS زیر دست طراحان و متخصصان تیونر آلمانی (منهارت پرفورمنس) افتاده تا شاهد تولید نسخه ای قدرتمند باشیم.منهارت اخیرا از پروژه‌ی MH5 GTR رونمایی کرد.

عکس 2- ب ام و M5 CS ساخت تیونر منهارت

پیشرانه MH5 GTR


مهندسان این تیونینگ آلمانی متعقد هستند این خودرو با مجهز شدن به جعبه‌دنده‌ی قدرتمند MHtronik و ورودی‌های هوای کربنی سریعتر خواهد شد و با تغییراتی که در بخش پیشرانه انجام داده اند توانستند با پیشرانه هشت سیلندر توئین توربوشارژ ب ام و ۷۸۸ اسب‌ بخار قدرت و ۹۳۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کنند ، این در حالی است که نسخه استاندارد این خودرو توانایی تولید ۶۳۵ اسب‌بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. همچنین منهارت میخواهد زمان صفر تا صد کیلومتر این خودرو را از ۲٫۸۱ ثانیه‌ای پایین تر بیاورد.

عکس 3- ب ام و M5 CS ساخت تیونر منهارت

بخش ظاهری MH5 GTR


در بخش ظاهری تغییراتی دیده میشود ، به طوری که تزئینات طلایی M5 CS حذف و ظاهر این خودرو تیره تر شده و از پوشش موسوم به نور مهتاب و لایه‌ای نازک و پلاستیکی و ترکیبی از آبی تیره‌ی براق و متناقص با عناصر خاکستری در آن استفاده شده ، برخی دیگر از تغییرات : - اسپیسرهای اضافی بر محور جلو (جهت تراز بودن لاستیک یا چرخ‌ها) - نصب لاستیک های 295/30ZR21 و275/30ZR21 - رینگ از نوع Y-spoke در اندازه‌ی ۹x۲۱ در جلو و ۱۰٫۵x۲۱ در عقب - امکان کاهش ارتفاع با استفاده از فنرهای کویل و سیستم تعلیق KW - نصب اگزوز افترمارکت و با روکش سرامیکی یا کربنی سفارشی ۱۰۲ میلی‌متری - سیستم اگزوز مخصوص cat-back همراه با شیر کنترل همچنین منبع اگزوز منهارت همراه با شیر کنترل اتوماتیک و تأیید EC در دسترس مشتریان است. در نسخه های صادراتی دیگر خبری از سیستم cat-back و مبدل‌های کاتالیزوری ۲۰۰ سلولی HJS نیست و جایگزین آن وله‌های OPF-Delete شده و فیلتر OPF/GPF شده است. هنوز خبری از قیمت این خودرو منتشر نشده است و مسئولان این تیونینگ گفته اند خودرو MH5 GTR در نمایشگاه IAA Mobility مونیخ ۲۰۲۱ حضور خواهد داشت.

 
دیدگاه کاربران ...
1400/06/08
▪ ب ام و M5 CS ظاهرش خیلی خوبه وسوسه انگیزه

1400/06/08
▪ با این همه ویژگی 0 تا 100 یکم زیاده به نظرم

مطالب مرتبط

1401/05/14
1401/03/08
1401/02/06
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد