فورد فوکس با پیشرانه‌های نیم‌هیبریدی بنزینی و دیزلی

عکس فورد فوکس با پیشرانه‌های نیم‌هیبریدی بنزینی و دیزلی
فورد فوکس با پیشرانه‌های نیم‌هیبریدی بنزینی و دیزلی

تصاویری که میبینید مربوط به نسخه‌ی فیس‌لیفت فورد فوکس است که با تغییراتی اهم از داخل کابین و خارج کابین همراه است.این مدل از فورد با پیشرانه نیم‌ هیبریدی بنزینی و دیزلی رونمایی شد.

عکس 2- فورد فوکس با پیشرانه‌های نیم‌هیبریدی بنزینی و دیزلی

به روز رسانی فوکس ۲۰۲۲


فورد سابقه به روز رسانی فیستا را دارد و از همین رو برای فورد فوکس (Focus) ۲۰۲۲ همانند فیستا از طرحی با ظاهر اسپرت و اکتیو با ظاهر خشن استفاده کرده ، همه تیپ های فوکس به چراغ‌های LED باز طراحی‌ شده با چراغ‌ های مه‌ شکن داخلی مجهز شده که به بهبود نمای ظاهری این خودرو خیلی کمک کرده ، خریداران میتوانند با پرداخت هزینه از ویژگی چراغ‌های LED پیکسلی که با دوربین جلو کار میکند استفاده کنند که برای دید راننده مقابل استفاده میشود ، این دوربین همچنین برای خواندن مسیر پیش‌ رو و روشن کردن قسمت داخلی پیچ‌ها کاربرد دارد. در مدل های هاچ‌بک و استیشن‌ واگن شاهد چراغ‌ های عقب با لنز سیاه هستیم ، طراحی رینگ آلیاژی و رنگ سبز Mean Green الهام گرفته از پوما ST و فیستا ST است.

عکس 3- فورد فوکس با پیشرانه‌های نیم‌هیبریدی بنزینی و دیزلی

تغییرات کابین فوکس ۲۰۲۲


در این بخش به برخی تغییرات داخل کابین فوکس ۲۰۲۲ نگاهی میندازیم

  • صفحه‌ نمایش بزرگ‌ لمسی ۱۳٫۲ اینچی
  • قابلیت سازگاری و ادغام بی‌سیم اپل کارپلی و اندروید اتو
  • آخرین سیستم سرگرمی SYNC 4
  • حذف دکمه‌ها و کنترل‌های فیزیکی تنظیمات آب‌وهوا (سیستم تهویه مطبوع)

عکس 4- فورد فوکس با پیشرانه‌های نیم‌هیبریدی بنزینی و دیزلی

پیشرانه تیپ های فوکس


در نسخه معمولی از پیشرانه‌ی بنزینی ۱ لیتری سه سیلندر توربوشارژ استفاده شده که توانایی تولید ۱۲۵ اسب بخار قدرت را دارد و مجهز به جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی یا جعبه‌دنده اتوماتیک جدید هفت‌ سرعته و دوکلاچه است که به چرخ های جلو نیرو منتقل میکند. در نسخه نیمه هیبریدی از پیشرانه‌ی EcoBoost و فناوری ۴۸ ولتی برای کاهش مصرف سوخت و انتشار CO2 استفاده شده همچنین میتوان پیشرانه بنزینی سه سیلندر را بدون فناوری برقی استفاده کرد که در این حالت ۱۰۰ اسب بخار قدرت تولید میکند.پیشرانه دیزلی به جعبه‌دنده استاندارد ۶ سرعته دستی مجهز است ، در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

 
مطالب مرتبط

1402/02/09
1401/09/10
1401/05/13
1401/04/04
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد