ثبت نام خودرو سمند و فروش سمند سورن پلاس (بهمن 1402)

عکس ثبت نام خودرو سمند و فروش سمند سورن پلاس (بهمن 1402)
ثبت نام خودرو سمند و فروش سمند سورن پلاس (بهمن 1402)
ایران خودرو

دسترسی سریع به عناوین این خبر
اسفند 1402 - فروش نقد و اقساط سورن پلاس XU7P

به اطلاع عموم متقاضيان محترم و نمايندگيهای مجاز ميرساند ، شركت ايران خودرو شرايط فروش فوق العاده اختياری به روش نقدی و روش نقد و اقساط جهت متقاضيان عادی خودرو سمند سورن پلاس XU7P كه در اسفند ماه سال گذشته در سامانه يكپارچه اقدام به دريافت اولويت نموده و اسامي ايشان به عنوان بخش دوم اولويت های زمستان 1402 به اين شركت اعلام شده و برای آنها پيامك ارسال گرديده با موعد تحويل حداكثر 90 روزه و يا پيش فروش با شرايط جدول ذيل ارائه می نمايد. توجه داشته باشید که ثبت نام این شرکت از روز یکشنبه مورخ 1402/11/29 آغاز شده و فقط تا زمان تکمیل ظرفیت فروش ادامه خواهد داشت. جزئیات بیشتر را از لینک زیر مشاهده / دریافت کنید.

پاییز 1403 - فروش سورن پلاس جدید

طبق فراخوان مرحله 44 شرکت ایران خودرو ، متقاضيانی كه در سامانه يكپارچه برای خودرو سورن پلاس ثبت نام نموده‌اند و اسامی ايشان به عنوان اولويت پاييز 1403 به اين شركت اعلام شده است و برای این متقاضیان از طرف شركت ايران خودرو پيامك ارسال شده و يا در سايت فروش اينترنتی ايران خودرو اسامی آنها درج شده است ، از روز شنبه 1402/10/02 ثبت نام برای این خریداران آغاز شده و تا پایان روز سه‌شنبه 1402/10/12 ادامه دارد. جزئیات بیشتر را از لینک زیر مشاهده / دریافت کنید.


دیدگاه کاربران ...
1402/12/01
▪ درب این شرکت چراغ سازی را پلمپ کنید به نفع همه است. در سامانه یکپارجه سورن پلاس را با موتور ef7 ثبت نام می کنه ، بعد با موتور xu سال قبل سرهم بندی می کنه با 100 میلیون افزایش بر مردم اجحاف می کنه. مردم به خودرو ساز اعتراض کنید. از هر مسیری که دستتون مرسه اعتراض کنید و بنویسید و در سامانه تعزیرات شکایت کنید.

قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد