ثبت نام کرمان موتور و شرایط فروش محصولات (بهمن 1402)

عکس ثبت نام کرمان موتور و شرایط فروش محصولات (بهمن 1402)
قیمت جدید کرمان موتور با مدل 1403 اعلام شد

از روز سه‌شنبه 1402/11/17 فروش خودروهای جک J4 ، کی ام سی X5 و T8 شرکت کرمان موتور با مدل‌های 1403 ، مطابق جدول زیر به فروش میرسد.

لیست قیمت جدید محصولات کرمان موتور برای مدل 1403

خودرو قیمت قدیم(تومان) قیمت جدید(تومان)
KMC-X5 1,329,100,000 1,340,500,000
KMC-T8 1,650,000,000 1,665,000,000
JAC-J4 765,890,000 779,600,000

مرداد 1402 - فراخوان کرمان موتور ویژه

از روز شنبه مورخ 7 مرداد 1402 طرح فروش نقدی و اقساطی محصولات شرکت کرمان موتور ، ویژه منتخبین مرحله دوم سامانه فروش یکپارچه خودرو آغاز میشود و به مدت یک هفته ادامه دارد. ثبت نام کرمان موتور تا زمان تکمیل ظرفیت فروش خودروها بوده و در غیر اینصورت ، در روز شنبه مورخ 14 مردادماه 1402 به پایان می‌رسد. جزئیات بیشتر را از لینک زیر مشاهده / دریافت کنید.

زمان ثبت‌ نام پذیرفته‌ شدگان مرحله دوم سامانه یکپارچه

تیر 1402 : ظاهرا شروع ثبت نام از برندگان مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو برای شرکت کرمان موتور به تعویق افتاده ، به همین دلیل این شرکت اطلاعیه ای را منتشر کرده ، در اطلاعیه جدید کرمان موتور ، چنین آمده است. احتراماً به استحضار مشتریان محصولات کرمان موتور میرساند به دلیل تأخیر پیش آمده در ارائه اطلاعات نهایی مشتریان و تمهیدات اتخاذ شده جهت آماده سازی زیرساخت های فنی ، فرآیند ثبت نام ، تکمیل پروفایل شخصی ، پرداخت وجه و تکمیل مدارک کلیه متقاضیان ، از روز شنبه مورخ 1402/04/10 از ساعت 8:00 صبح ، در وب سایت customer.kermanmotor.ir آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. سایر موارد مربوط به ثبت نام متقاضیان ، از جمله مبالغ پیش پرداخت ، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد گردید.

واکنش کرمان موتور به قیمت گذاری شورا رقابت

امروز 31 اردیبهشت ‌ماه 1402 شرکت کرمان موتور طی اطلاعیه‌ای توضیحاتی درباره نحوه فروش و همچنین نحوه قیمت گذاری محصولاتش را ارائه کرده است. متن اطلاعیه کرمان موتور با توجه به انتشار مطالب خلاف واقع در خصوص نحوه فروش محصولات شرکت کرمان موتور ، علی الخصوص قیمت‌های اعلامی شورای رقابت در برخی از رسانه‌ها در طی چند روز اخیر ، بر خود لازم می‌دانیم به جهت تنویر افکار عمومی و اذهان مشتریان عزیز توجه شما را به نکات ذیل جلب نماییم. 1. بر اساس مطالب منتشر شده در رسانه ها شورای رقابت در جلسه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۶ برای چهار مدل از محصولات سواری این شرکت قیمت‌هایی را تعیین نموده است که مبنای محاسباتی آنها با واقعیت‌های امروز کشور مغایرت کامل دارد. یکی از مهمترین مغایرت‌ها براساس اعلام صریح اعضای محترم شورا در جلسه روز شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۳ اعمال نرخ ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی برای محاسبه قیمت‌ها بوده که اصولاً بیش از چهار ماه است براساس سیاست‌های بانک مرکزی این نرخ ارز برای واردات خودروسازان اعمال نمی‌گردد و شرکت‌های خودروسازی می‌بایست ارز واردات قطعات منفصله خودرو را از بازار متشکل ارزی با نرخ مابین ۴۰ الی ۴۵ هزار تومان تأمین نمایند. لذا بدیهی است که محاسبات قیمت‌ها می‌بایست براساس نرخ جاری اصلاح گردد. 2. پس از تاریخ اعلام نرخ‌های مذکور در رسانه‌ها به نقل از شورای رقابت ، این شرکت هیچگونه اعلام فروش و یا ثبت نامی برای این چهار مدل خودرو نداشته است و تصویر ایجاد شده مبنی بر فروش محصولات شرکت کرمان موتور براساس قیمت اختیاری یا هر قیمت دیگری کاملاً خلاف واقع است. 3. در صورت ادامه اصرار شورای رقابت بر قیمت‌های اعلامی که بر مبنای مفروضات اشتباه می‌باشد، این چهار محصول از چرخه تولید شرکت کرمان موتور حذف خواهند شد زیرا براساس منطق اقتصادی، تولید و فروش با زیان امکان پذیر نمی‌باشد. 4. دستورالعمل شورای رقابت صرفاً برای خودروهای سواری بوده و وانت و خودروهای تجاری دیگر را شامل نمی‌شود. لذا فروش خودروهای تجاری و وانت در اختیار شرکت‌های خودروساز می‌باشد.

آغاز فروش فوق‌العاده کرمان موتور

اردیبهشت 1402 - مدیرعامل شرکت کرمان موتور ( سامان فیروزی) گفت : در راستای سیاست‌های وزات صمت مبنی بر تنظیم بازار و در چارچوب ضوابط شورای رقابت طرح فروش کرمان موتور شامل عرضه مازاد خودروهای سامانه یکپارچه که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه آن‌ها اقدام نکرده بودند از سوی این شرکت آغاز می‌شود. در این طرح که از 11 اردیبهشت آغاز میشود ، تمامی محصولات شامل خودروهای جی 4، اس 3، اس 5 و جی 7 و خودروی پیکاب تی 8 براساس قیمت‌های مصوب کارخانه به فروش می‌رسد. آقای فیروزی گفت : فروش ماهیانه 10 هزار خودرو در دستور کار است و قصد عرضه 100 هزار دستگاه انواع خودرو به بازار را داریم ، وی معتقد است که با تداوم عرضه محصولات شرکت کرمان موتور به صورت منظم و گسترده ، آرامش بازار تضمین و رضایت مصرف کنندگان واقعی و متقاضی خودرو تأمین خواهد شد.

قیمت جدید محصولات کرمان موتور در بهار 1402

شرکت کرمان موتور نیز همانند دیگر شرکت های خودرو ساز ، لیست قیمت جدید محصولاتش را اعلام کرده است ، این افزایش قیمت از روز دوشنبه 28 فروردین‌ماه 1402 و همزمان با شروع ثبت نام از برندگانی که در طرح فروش یکپارچه خودرو شرکت کرده بودند اعمال میشود.

زمان قیمت قدیم قیمت جدید
جک J4 585 میلیون ت 695 میلیون ت
جک S3 730 میلیون ت 865 میلیون ت
جک S5 جدید 1 میلیاردو 95 میلیون ت 1 میلیاردو 545 میلیون ت
کی‌ام‌سی T8 1 میلیاردو 85 میلیون ت 1 میلیاردو 650 میلیون ت
کی‌ام‌سی K7 1 میلیاردو 485 میلیون ت 1 میلیاردو 850 میلیون ت
کی‌ام‌سی J7 1 میلیاردو 385 میلیون ت 1 میلیاردو 735 میلیون ت

زمان تحویل خودروهای متقاضیان سامانه یکپارچه

در فروردین 1402 مدیرعامل شرکت کرمان موتور (سامان فیروزی) اعلام کرد ، تمامی خودروهای ثبت نام شده در سامانه یکپارچه ، طی 90 روز کاری تحویل متقاضیان خواهند شد.فیروزی همچنین تاکید کرد برای تکمیل پرونده ، بارگذاری مدارک هویتی در سایت فروش شرکت لازم است و کلیه الزامات و مراحل در وبسایت و کانال‌های رسمی شرکت اطلاع رسانی خواهد شد. وی افزود در طرح فروش محصولات کرمان موتور در سامانه یکپارچه ، افراد حائز شرایط دریافت خودرو به شرکت معرفی شده‌اند. درخواست‌ها برای محصولات جک j4 ، جک S3 ، جک S5 و کی‌ام‌سی T8 است و از 29 فرودین با بازگشایی سایت فروش شرکت ، تمامی افراد حائز شرایط معرفی شده ، میتوانند براساس قیمت مصوب شرکت نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام نمایند.

شهریور 1402 - فروش یکپارچه کرمان موتور

از روز یکشنبه 26 شهریورماه 1402 مرحله جدید فراخوان ثبت نام از متقاضیان محصولات شرکت کرمان موتور که در سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی ، نام‌نویسی کرده بودند ، آغاز شده و تا روز پنجشنبه 30 شهریورماه 1402 یا تا زمان تکمیل ظرفیت فروش خودروها ادامه دارد. جزئیات بیشتر را از لینک زیر مشاهده / دریافت کنید.


قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد