خودروی الکتریکی مرسدس بنز EQE

عکس خودروی الکتریکی مرسدس بنز EQE
خودروی الکتریکی مرسدس بنز EQE

بعد از تجربه بنز در معرفی EQS در کلاس لوکس اینبار شاهد تولید خودرو الکتریکی از این کمپانی با خودرویی که از کلاس E انتخاب شده هستیم که EQE نام‌گذاری شده که یک سدان لوکس با امکان پیمایش ۶۶۰ کیلومتر است.

عکس 2- خودروی الکتریکی مرسدس بنز EQE

زیر و رو مرسدس بنز EQE


شباهت های زیادی به مدل مرسدس بنز EQS دارد ، اولین مدلی که تولید خواهد شد EQE 350 که مجهز به یک موتور برقی روی محور عقب است و توانایی تولید ۲۱۵ اسب بخار قدرت و ۵۳۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد ، در حال حاضر اطلاعاتی از زمان صفر تا صد این خودرو در دسترس نیست همچنین امکان سفارش مدل دو دیفرانسیل این خودرو وجود دارد.

عکس 3- خودروی الکتریکی مرسدس بنز EQE

بخش طراحی و الکتریکی بنز EQE


با توجه به اینکه این خودرو مجهز به باتری ۹۰٫۶ کیلووات ساعتی است امکان پیمایش ۶۶۰ کیلومتر را دارد و اگر از سیستم جریان مستقیم (DC) شارژ سریع استفاده شود در طول 30 دقیقه اتصال هشتاد درصد ظرفیت باتری‌ شارژ میشود. در بخش طراحی این خودرو از لحاظ طولی ۳۳ سانتی‌متر کوچکتر از EQS است ، و از همان چرخ های ۱۹ و ۲۰ اینچ مدل مرسدس بنز EQS در این خودرو استفاده شده است. در داخل کابین شاهد امکانات متنوع بنز مثل همیشه هستیم مثل نمایشگر لمسی ۱۲٫۸ اینچ و پنل دیجیتال ۱۲٫۳ اینچ ، خریدار امکان سفارش داشبورد با صفحه دیجیتال ۵۶ اینچ را دارد که اصطلاحا به هایپراسکرین معروف است که در این حالت نمایشگر لمسی ۱۷٫۷ اینچ با دو پنل دیجیتال ۱۲٫۳ در طرفین برای راننده و سرنشین در نظر گرفته شده است. تفاوت های الکتریکی EQE با مدل بنزینی ↓

  • استفاده از مواد بازیافتی برای چرم مصنوعی
  • صندلی‌های مدرن طراح AMG
  • نورپردازی ویژه با صدای ملایم از بارش باران یا وزش باد در جنگل

عکس 4- خودروی الکتریکی مرسدس بنز EQE

زمان عرضه و قیمت EQE


از اوایل سال 2022 شاهد تولید انبوه این سدان لوکس خواهیم بود اما تاکنون هیچ بازه قیمتی برای این خودرو الکتریکی از طرف مسئولان بنز اعلام نشده است.


مطالب مرتبط

1402/01/18
1401/07/04
1401/03/27
1401/02/15
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد