کراس‌اور کادیلاک XT4 مدل 2024 به‌روز رسانی شده

عکس کراس‌اور کادیلاک XT4 مدل 2024 به‌روز رسانی شده
کراس‌اور کادیلاک XT4 مدل 2024 به‌روز رسانی شده

خودرویی که در تصویر میبینید کادیلاک XT4 مدل ۲۰۲۴ است که در مدل پایه Luxury، سطح متوسط Premium Luxury و سطح بالا Sport دردسترس است.این کراس‌اور به‌روز رسانی شده ، جدیدترین ساب‌کامپکت جنرال موتورز است که در تابستان امسال به نمایندگی‌ها می‌رسد.

عکس 2- کراس‌اور کادیلاک XT4 مدل 2024 به‌روز رسانی شده

معرفی کادیلاک XT4 مدل 2024


نیروی محرکه این خودرو از یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ که توانایی تولید ۲۳۵ اسب‌بخار قدرت را دارد تامین میشود ، این نیروی تولید شده از طریق یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل میشود.تشخیص مدل جدید از مدل قبلی کمی دشوار است ، چراکه بیشترین تغییرات مربوط به داخل کابین است جایی که به جای صفحه کیلومتر سنتی ، از نمایشگر دیجیتال استفاده شده ، همچنین یک نمایشگر اطلاعات و سرگرمی مرکزی در نظر گرفته شده که ابعاد این صفحه نمایش به ۳۳ اینچ می‌رسد و وضوع 9K دارد. با اینکه این صفحه نمایش کاملا لمسی است ، اما یک اهرم چرخشی روی کنسول قرار گرفته است، که قابلیت‌های مختلفی را برای سیستم اطلاعات و سرگرمی ارائه می‌دهد ، امکان انتخاب چند نوع پکیج و تریم برای داخل کابین وجود دارد که بسته به نوع پکیج و تریم ، با رنگ‌ها و متریال‌های مختلف مانند چوب ، فیبر کربن و آلومینیوم ، ارائه می‌شود.با انتخاب پکیج آب و هوای سردسیر ، صندلی‌ها گرم‌کن و ماساژور در دسترس است.

عکس 3- کراس‌اور کادیلاک XT4 مدل 2024 به‌روز رسانی شده

دیگر امکانات و ویژگی های کادیلاک XT4 مدل


پکیج Active Safety که برای سطح‌های بالاتر این خودرو ارائه می‌شود امکاناتی چون ترمز اضطراری خودکار ، کروز کنترل تطبیقی ، هشدار عابر پیاده و ... را ارائه میدهد ، برای تمام مدل ها اتصال 5G و صندوق برقی در دسترس هستند. هشدار ترافیک عقب با ترمز اضطراری ، حفظ خطوط و هشدار خروج از خط ، جزء سیستم‌های ایمنی و کمک راننده محسوب میشود ، برخی ویژگی‌ها طبق گوگل هستند و دستورات را از طریق صدا و لمس دریافت می‌کنند. سیستم صوتی جدید AKG Studio با ۱۳ اسپیکر وجود دارد. جلو خودرو قسمت پایینی آن بدون تغییر باقی مانده ، در مدل‌ جدید چراغ‌های عمودی باریک‌تر و تیزتر هستند و LED ها در قسمت گوشه قرار گرفته‌اند.در این مدل استفاده از رینگ های جدید را شاهد هستیم ، همچنین در قسمت عقب به جای چراغ‌های افقی از چراغ های عمودی استفاده و مجددا طراحی شده‌اند.


مطالب مرتبط

1401/10/04
1401/09/04
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد