نسخه جدیدی از شاسی‌ بلند اسکلید

عکس نسخه جدیدی از شاسی‌ بلند اسکلید
نسخه جدیدی از شاسی‌ بلند اسکلید

خودرویی که در تصویر میبینید فقط 30 دستگاه از آن تولید خواهد شد ، داریم در مورد کادیلاک اسکالید نسخه White Sport صحبت میکنیم خودرویی آمریکایی اما برای بازار ژاپن عرضه میشود.

عکس 2- نسخه جدیدی از شاسی‌ بلند اسکلید

معرفی کادیلاک اسکالید نسخه White Sport


این خودرو که بر اساس آخرین ویرایش تیپ Sport طراحی شده به جای آنکه بدنه تمام مشکی باشد ، با رنگ سفید کریستالی 3 پوششه و ریزه‌کاری‌های مشکی در جلوپنجره ، پنل‌های پایین بدنه ، دور پنجره‌ها و البته ریل سقفی طراحی شده است.با ورود به داخل کابین استفاده از چرم جت بلک با رنگی کاملاً متضاد را شاهد هستیم ، همچنین بخش هایی از کابین با تریم چوبی پوشانده شده است. بیانیه مطبوعاتی کادیلاک ترکیب رنگ بدنه سفید روشن و جلو پنجره مشکی شخصیتی بی‌باک و قدرتمند را به نمایش گذاشته است. مالکان می‌توانند از یک رانندگی بی‌نظیر و عالی با عملکردی سخاوتمندانه در کنار انبوهی از فناوری‌های پیشرفته لذت ببرند. قوای محرکه کادیلاک اسکالید در نسخه استاندارد از یک پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر V شکل سری EcoTec3 تامین میشود که توانایی تولید 420 اسب‌ بخار قدرت را در 5600 دور در دقیقه و 623 نیوتن‌متر گشتاور را در 4100 دور در دقیقه را دارد.

عکس 3- نسخه جدیدی از شاسی‌ بلند اسکلید

قیمت کادیلاک اسکالید نسخه White Sport


قیمت پایه خودرو کادیلاک اسکالید نسخه White Sport از 126 هزار و 700 دلار آغاز می‌شود و به هر خریدار یک پکیج مخصوص گلف نیز هدیه میشود.


مطالب مرتبط

1401/12/03
1401/10/04
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد