خودروی کوچک الکتریکی BAW Jiabao

عکس خودروی کوچک الکتریکی BAW Jiabao
دسترسی سریع به بخش های این خبر
خودرو الکتریکی

خودروی کوچک الکتریکی BAW Jiabao

کلمه BAW مخفف عبارت Beijing Auto Works است شرکتی که تا چند وقت پیش زیر مجموعه بایک بود ، اما طبق قرارداد آن‌ها ، این شرکت دیگر نمی‌تواند از نام Beijing استفاده کند.شرکت BAW اوایل ژوئن ۲۰۲۲ خودرویی با نام Yuanbao با چهار نسخه و دو برد حرکتی ویژه قشر بانوان معرفی و عرضه کرد.این خودرو مشابه Jiabao است.

عکس 2- خودروی کوچک الکتریکی BAW Jiabao

معرفی BAW جیابائو


خودروی کوچک الکتریکی BAW Jiabao در طول ، عرض ، ارتفاع و فاصله محوری به ترتیب 3532/1498/1605/2275 میلی‌متر طراحی و ساخته شده ، برای این خودرو مربعی شکل کوچک یک جلو پنجره کوچک و کلاسیک بسته در نظر گرفته شده ، همچنین از رینگ‌های ۱۳ اینچی بهره میبرد.در بخش عقب خودرو استفاده از چراغ‌های مربعی شکل را شاهد هستیم.طراحی سقف خودرو معلق است . نیروی محرکه BAW جیابائو از یک موتور تک که در بخش عقب تعبیه شده است تامین میشود ، این موتور ۲۵ کیلووات قدرت و ۱۰۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد ، شعاع حرکتی 122 کیلومتری با استفاده از باتری ۱۰.۸۸ کیلووات‌ ساعتی و شعاع حرکتی 172 کیلومتری با استفاده از باتری ۱۵.۱۲ کیلووات‌ ساعتی در دسترس است. ۷ ساعت طول می‌کشد تا باتری به طور کامل شارژ شود و از شارژ سریع نیز پشتیبانی نمی‌شود. با ورود به داخل کابین شاهد طراحی مینیمال هستیم به طوری که با ترکیبی از رنگ‌های آبی و مشکی تزئین شده است.اما تفاوت در نسخه فول و پایین تر از آن است.در نسخه فول یک نمایشگر دوگانه وجود دارد که از یک صفحه ۱۰.۲۵ اینچی برای ابزار و یک صفحه ۱۰.۲۵ اینچی مرکزی تشکیل شده است. نسخه پایین‌تر آن ، نمایشگر صفحه کیلومتر ۷ اینچی و نمایشگر مرکزی ۷ اینچی دارد. سایر امکانات BAW جیابائو

  • کلید کنترل از راه دور
  • فرمان پلاستیکی دو شاخه
  • تعامل صوتی و سیستم صوتی با دو اسپیکر
  • نمایشگر کنترل فشار باد تایر
  • صندلی‌های پارچه‌ای

عکس 3- خودروی کوچک الکتریکی BAW Jiabao

قیمت و رقبا BAW جیابائو


قیمت مدل‌های ۱۲۰ کیلومتری و ۱۷۰ کیلومتری به ترتیب عبارتند از ۵,۰۶۰ تا ۷,۴۰۰ دلار. طبق این محدوده قیمتی، رقبای محصول دانگ‌ فنگ فِنگوانگ و چری QQ Ice Cream محسوب می‌شوند.


قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد