رونمایی از نسخه مسافری رنو کانگو

عکس رونمایی از نسخه مسافری رنو کانگو
رونمایی از نسخه مسافری رنو کانگو

رنو کانگو که در فرانسه تولید میشود اکنون این شرکت از نسخه مسافری رنو کانگو با لقب E-Tech نیز رونمایی کرد ، خودرویی که از نظر ظاهری با مدل تجاری تفاوت چندانی ندارد ، فقط طرح جلو پنجره با نسخه­‌های بنزین و دیزل متفاوت است.

عکس 2- رونمایی از نسخه مسافری رنو کانگو

معرفی ون برقی رنو کانگو E-Tech


یک سال پس از معرفی نسخه تجاری از رنو کانگو برقی میگذرد ، اکنون نسخه مسافری این خودرو به خط تولید رسیده به گفته سازنده ، رنو کانگو برقی E-Tech با یک بار شارژ می­‌تواند 285 کیلومتر مسافت طی کند که در صورت استفاده در داخل شهر ، به 430 کیلومتر افزایش می‌­یابد. نیروی محرکه ون برقی رنو کانگو E-Tech از یک موتور برقی با 120 اسب‌­ بخار قدرت و 245 نیوتن‌متر گشتاور روی محور جلو نصب شده تامین میشود ، این در حالی است که در نسخه اقتصادی قدرت آن به 75 اسب بخار محدود شده است.

عکس 3- رونمایی از نسخه مسافری رنو کانگو

امکانات و تجهیزات Renault Kangoo E-Tech


این ون برقی 10 سانتی‌متر از لحاظ ارتفاع نسبت به نسخه مجهز به موتور درون­‌سوز بالاتر است ، علت آن هم به قرار گرفتن باتری 45 کیلووات ساعت از برند CATL در میان دو محور است. حداکثر فضای باری مدل‌های درون‌­سوز 3500 لیتر است ، اما در مدل جدید بعلت افزایش ارتفاع صندلی ‌های عقب فضای محفظه بار بین 850 تا 2500 لیتر متغیر خواهد بود ، و حتی پس از خم شدن صندلی های عقب سطح صاف در کابین حاصل نمی­‌شود. در مدل های جدید علاوه بر پمپ گرما ، فرمان و شیشه جلوی رنو کانگو برقی E-Tech نیز به گرمکن مجهز شده و پورت شارژی که روی دماغه قرار گرفته به صورت استاندارد از شارژ 11 کیلووات پشتیبانی می­‌کند ، در صورت نیاز میتوان با پرداخت مبلغ اضافه ظرفیت آن را به 22 کیلووات ارتقاء داد.یکی از مهمترین ویژگی هایی که رنو کانگو برقی E-Tech را نسبت به رقبای اصلی یعنی سیتروئن ای-برلینگو ، پژو ای-ریفتر ، اوپل کومبو ای-لایف و فیات ای-دوبلو ، متمایز میکند شعاع حرکتی آن است که در مدل های ذکر شده با پیشرانه‌­ 136 اسب‌­ بخار قدرت و 260 نیوتن‌متر گشتاور و باتری به ظرفیت 46.2 کیلووات ساعتی به 282 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.


مطالب مرتبط

1401/04/15
1401/04/04
1400/06/06
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد