چهارمین عضو از سری هفت‌گانه Last Call

عکس چهارمین عضو از سری هفت‌گانه Last Call
چهارمین عضو از سری هفت‌گانه Last Call

در چهارشنبه هر هفته شاهد معرفی هفت نسخه سفارشی توسط شرکت دوج به مناسبت خاتمه تولید نسل فعلی چارجر و چلنجر هستیم ، اکنون نوبت به چهارمین عضو از سری هفت‌گانه Last Call با نام چارجر King Daytona رسیده ، خودرویی که نسبت به مدل قبلی خود علاوه بر تغییرات ظاهری در پیشرانه‌ هم تغییراتی داشته است.

عکس 2- چهارمین عضو از سری هفت‌گانه Last Call

معرفی دوج چارجر King Daytona


هدف از تولید دوج چارجر King Daytona برای ادای احترام به یکی از رانندگان مشهور مسابقات در دهه‌­های 60 و 70 میلادی یعنی ویلیام رابینسون معروف به Big Willie است ، چرا که خودروی او در مسابقات یعنی دوج چارجر مدل 1969 نیز به King Daytona مشهور بود. طبق گفته های مسئولان دوج فقط 300 دستگاه از King Daytona تولید خواهد شد ، این در حالی است که نسخه­‌های Shakedown ، Super Bee و Swinger که هریک در تیراژ هزار دستگاه تولید خواهد شد.

عکس 3- چهارمین عضو از سری هفت‌گانه Last Call

پیشرانه دوج چارجر King Daytona


قوای محرکه dodge charger king daytona پس از تقویت پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری که قدرت آن با 10 واحد افزایش به 807 اسب‌­بخار رسیده تامین میشود ، در حقیقت این مدل بر اساس دوج چارجر SRT Hellcat Redeye واید بادی شکل گرفته است.

عکس 4- چهارمین عضو از سری هفت‌گانه Last Call

بخش کابین و فنی دوج چارجر King Daytona


از دیگر نکات قابل اشاره در مورد مشخصات فنی میتوان به استفاده از گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ، کالیپرهای ترمز به رنگ نارنجی و رینگ‌های 20 اینچی Warp Speed با روکش کربن براق اشاره کرد. برای بدنه این خودرو رنگ نارنجی Go Mango و استفاده از نشان‌های کرومی و نقش گرافیکی مشکی با کلمات King Daytona روی صندوق و گلگیر عقب پیشنهاد و استفاده شد. با ورود به داخل کابین استفاده از رنگ مشکی برای فضای داخل کابین را شاهد هستیم ، همچنین دوخت روکش‌ها ، نام Daytona روی پشتی صندلی و نشان King Daytona در مقابل سرنشین جلو با رنگ نارنجی تزئین شده است.

زمان عرضه دیگر عضو سری Last Call

21 سپتامبر عضو بعدی سری Last Call معرفی می­‌شود و طبق اعلام این شرکت ، هفتمین و آخرین عضو این مجموعه در ماه نوامبر و در جریان نمایشگاه SEMA 2022 رونمایی خواهد شد.

 
مطالب مرتبط

1399/02/24
1398/12/20
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد