بی‌ وای‌ دی Qin پلاس DM-i معرفی شد

عکس بی‌ وای‌ دی Qin پلاس DM-i معرفی شد
بی‌ وای‌ دی Qin پلاس DM-i معرفی شد

بی‌ وای‌ دی Qin پلاس DM-i نسخه Champion مدل ۲۰۲۳ ، که بر اساس مدل ۲۰۲۲ ساخته شده است با کمی تغییرات در بخش هایی از جمله ، برد حرکتی از ۱۲۰۰ کیلومتر به ۱۳۱۰ کیلومتر رسیده است معرفی شد.

عکس 2- بی‌ وای‌ دی Qin پلاس DM-i معرفی شد

معرفی بی‌ وای‌ دی Qin پلاس DM-i


این خودرو همانند نسخه قبلی خود در طول ، عرض ، ارتفاع و فاصله محوری به 4765 ، 1837 ، 4765 و 2718 طراحی و ساخته شده ، حرف DM-i مخفف عبارت Dual Motor – Intelligent است که در نام این خودرو میبینید ، اشاره به یک سیستم هیبریدی شرکت بی‌وای‌دی دارد که برای محصولات پلاگین‌ هیبرید خود توسعه داده و بر مصرف سوخت بسیار کم تاکید دارد.قوای محرکه بی‌ وای‌ دی Qin پلاس DM-i نسخه Champion مدل ۲۰۲۳ از یک سیستم هیبریدی و موتور ۱.۵ لیتری که توانایی تولید ۱۱۰ اسب‌ بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتن‌متر گشتاور را دارد تامین میشود.همچنین موتور الکتریکی نیز ۱۴۵ کیلووات قدرت و ۳۲۵ نیوتن‌متر گشتاور دارد.

عکس 3- بی‌ وای‌ دی Qin پلاس DM-i معرفی شد

بخش داخلی و ظاهری بی‌ وای‌ دی Qin پلاس D


در بخش ظاهری یک جلو پنجره بزرگ که یک نوار تزئینی کرومی بالای خود دارد دیده میشود که به چراغ‌های باریک ختم می‌شود ، همچنین در قسمت میانی این نوار نام Qin دیده میشود ، چراغ‌های عقب در حالت L روشن می‌شوند. با ورود به داخل کابین استفاده از دو رنگ قهوه‌ای و آبی را شاهد هستیم ، در ادامه به امکانات داخل کابین سدان بی‌ وای‌ دی Qin پلاس DM-i اشاره شده

  • فرمان سه شاخه
  • نمایشگر ۸.۸ اینچی ابزار
  • گرمکن صندلی‌های جلو
  • نمایشگر ۱۰.۱ و یا ۱۲‌.۸ اینچی مرکزی
  • سیستم صوتی با ۸ اسپیکر


مطالب مرتبط

1402/02/02
1401/10/17
1400/05/05
1398/11/05
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد