معرفی 5 کانسپت برقی توسط ماهیندرا

عکس معرفی 5 کانسپت برقی توسط ماهیندرا
معرفی 5 کانسپت برقی توسط ماهیندرا

همزمان با رونمایی 5 کانسپت برقی توسط شرکت ماهیندرا ، استودیو طراحی ماهیندرا در بریتانیا به نام M.A.D.E هم معرفی شد تا در کنار مرکز طراحی این شرکت در بمبئی ، فعالیت ­‌کند ، شرکت mahindra با معرفی این پنج کانسبت برقی خود را برای ورود به عرضه خودروهای برقی آماده میکند.

عکس 2- معرفی 5 کانسپت برقی توسط ماهیندرا

معرفی 5 شاسی‌بلند برقی توسط ماهیندرا


مدل‌های 05 و 07 و 09 با برند BE و مدل‌های E08 و E09 با نشان XUV معرفی شده‌­اند که تحت عنوان دو برند قرار گرفتند این خودروها بر اساس پلتفرم جدید Inglo شکل گرفته اند ، این خودروها به صورت طرح کامپیوتری رونمایی شدند و هنوز ساخته نشدند. در این پروژه شاهد همکاری ماهیندرا با شرکت فولکس­‌واگن هستیم چرا که بسیاری از قطعات مانند سامانه باتری و سلول‌های باتری و موتور برقی از پلتفرم مشهور گروه فولکس­‌واگن یعنی MEB الهام گرفته شده ، پس در نتیجه در این خودروها استفاده از مجموعه باتری به ظرفیت 60 الی 80 کیلووات ساعت که با اتصال به جریان 175 وات می‌­تواند ظرف کمتر از 30 دقیقه به شارژ 80 درصد برسد.

عکس 3- معرفی 5 کانسپت برقی توسط ماهیندرا

امکانات کانسپت های ماهیندرا


این کانسپت ها که از طراحی جدید ماهیندرا یعنی heartcore بهره میبرند در ظاهر به ویژگی هایی چون چراغ‌های باریک LED ، سطوح زاویه­‌دار و فرم­‌های عضلانی مشترک هستند ، در حال حاضر از سه مدل از سری 05 و 07 از سری BE و E09 از سری XUV تصاویری منتشر شده که در فضای داخلی BE 05 دو نمایشگر در زیر پوشش واحد و نورپردازی محیط اطراف راننده به چشم میخورد ، اما در BE 07 یک نمایشگر سرتاسری و آیینه­‌های دیجیتال به چشم می‌­خورد. خبر استفاده از نمایشگر هداپ ، ارتباط 5G و قابلیت دریافت بروزرسانی‌های نرم­‌افزاری در محصولات ماهیندرا توسط این شرکت تایید شده اما معلوم نیست در چه مدلهایی استفاده شود.

عکس 4- معرفی 5 کانسپت برقی توسط ماهیندرا

سیستم تعلیق و پیشرانه های 5 کانسپت


محصولات جدید ماهیندرا قدرت بیشتری نسبت به محصولات فولکس‌­واگنی که از پلتفرم MEB استفاده میکنند دارند چرا که ماهیندرا توانسه با همین پلتفرم و پیشرانه برقی روی محور عقب 228 اسب بخار و در نسخه چهارچرخ محرک 335 اسب بخار قدرت تولید کند و زمان صفر تا صد کیلومتر را به زیر 6 ثانیه برساند. * خودروهای سری XUV و BE بین سال‌های 2024 تا 2026 وارد بازار خواهند شد. * برای تولید یک میلیون دستگاه از این محصولات ، تا پایان سال جاری توافق نامه ای با فولکس‌واگن جهت تامین قطعات موردنیاز امضاء خواهد شد. در ادامه به برخی از امکانات محصولات جدید ماهیندرا که امکان دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه NCAP جهانی را دارد اشاره شده

  • سیستم تعلیق نیمه فعال
  • خودران سطح 2+
  • فناوری ترمز سیمی


قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد