معرفی تویوتا اربن کروزر هایرایدر-یک کراس اور جمع جور

عکس معرفی تویوتا اربن کروزر هایرایدر-یک کراس اور جمع جور
معرفی تویوتا اربن کروزر هایرایدر-یک کراس اور جمع جور

کشور هند این روزها میزبان خودروهای جدید است ، اینبار شرکت تویوتا با همکاری Maruti Suzuki از مدل جدید توسعه یافته Urban Cruiser Hyryder در هند رونمایی کرد.این خودرو در کارخانه Bidadi در Karnataka هند تولید خواهد شد.

عکس 2- معرفی تویوتا اربن کروزر هایرایدر-یک کراس اور جمع جور

مشخصات فنی تریم های تویوتا اربن کروزر ها


طبق ادعای این شرکت کراس اور Toyota Urban Cruiser Hyryder کارآمدترین محصول در کلاس خود است و با دو پیشرانه تولید و عرضه میشود ، در ادامه به جزئیات این دو پیشرانه اشاره کردیم نسخه پایه مجهز به سیستم Neo Drive سوزوکی نیروی محرکه این مدل از یک پیشرانه 1.5 لیتری سری K به همراه سیستم هیبریدی 12 ولتی ISG با قدرت 101 اسب‌ بخار و گشتاور 135 نیوتن‌متر تامین میشود ، همچنین به باتری کوچک لیتیوم‌یونی 6 آمپر ساعتی مجهز است.از طریق یک گیربکس 5 سرعته دستی و یا 6 سرعته اتوماتیک نیرو به چرخ ها منتقل میشود. نسخه کاملاً هیبرید قوای محرکه این نسخه از پیشرانه 1.5 لیتری ، موتور الکتریکی قوی‌تر ، ISG و باتری بزرگ‌تر تامین می‌شود ، این پیشرانه توانایی تولید 114 اسب‌ بخار قدرت و 141 نیوتن‌متر گشتاور را دارد و از طریق گیربکس e-Drive نیرو به چرخ‌های جلو ارسال میشود.

عکس 3- معرفی تویوتا اربن کروزر هایرایدر-یک کراس اور جمع جور

طراحی تویوتا اربن کروزر هایرایدر


طراحی و ظاهر بدنه این مدل از تویوتا شبیه به ماروتی سوزوکی برزا است که در هند معرفی شد ، ابعاد این کراس اور در طول ، عرض ، ارتفاع و فاصله بین محوری به ترتیب 4,365 ، 1,795 ، 1,635 و 2,600 میلی‌متر اعلام شده که تقریبا مشابه سوزوکی S-Cross است. وجود یک جلوپنجره اکرلیک کریستالی با جلوه‌های کرومی چراغ‌های LED ظریف را به دو نیم تقسیم کرده ، بالاتر از ورودی هوای مرکزی چراغ های اصلی جلو قرار داده شده ، این طراحی همیشگی تویوتاست. در بخش عقب خودرو طراحی C شکل چراغ ها را شاهد هستیم که نمونه آن را در تویوتا C-HR میبینیم همچنین چراغ‌های عقب توسط یک نوار کرومی به یکدیگر وصل شدند و چراغ‌های راهنما و دنده عقب ، به صورت عمودی روی سپر تعبیه شده است.

عکس 4- معرفی تویوتا اربن کروزر هایرایدر-یک کراس اور جمع جور

کابین ، امکانات و ایمنی تویوتا اربن کروز


با ورود به داخل کابین استفاده از رنگ قهوه ای برای روکش صندلی ها و بخش هایی از داشبورد و قسمت هایی از درها که با چرم دو رنگ صندلی‌ها تطبیق داده شده را شاهد هستیم ، همچنین یک صفحه‌ نمایش 9 اینچی لمسی اطلاعات و سرگرمی ، با صفحه ابزار دیجیتالی 7 اینچی همراه شده است. امکانات تریم های بالاتر

  • نور محیطی
  • دوربین 360 درجه
  • دریچه تهویه هوا برای سرنشینان عقب و درگاه USB
  • سانروف پانوراما
  • شارژر وایرلس
  • سیستم هدآپ
  • امکان اتصال و ویژگی‌های کنترل از راه دور با گوشی هوشمند
  • سیستم تهویه صندلی‌ها
  • کنترل صوتی با دستیار گوگل و یا Siri
  • ساعت هوشمند
ایمنی خودرو در سطح مدل‌های اروپایی تویوتا و سوزوکی با شش ایربگ نیست ، همچنین مجهز به ADAS هم نیست‌.

 
مطالب مرتبط

1401/09/06
1401/02/30
1401/02/09
1401/01/14
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد