کراس‌اور برقی فایفان R7 معرفی شد

عکس کراس‌اور برقی فایفان R7 معرفی شد
کراس‌اور برقی فایفان R7 معرفی شد

در اکتبر 2021 بود که شرکت سایک اعلام کرد ، محصولات نشان R خود را به یک برند جدید به نام فایفان تبدیل خواهد کرد ، اکنون یک خودروی جدید به نام فایفان R7 را معرفی کرد ، که در دو نسخه تک و دو موتور برای بازار چین تولید می شود ، البته در حال دریافت مجوزهایش از وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین است.

عکس 2- کراس‌اور برقی فایفان R7 معرفی شد

شاسی‌­ بلند میان­‌سایز R7


در نمایشگاه گوانگژو 2021 شاهد حضور این برند با دو محصول بودیم ، این خودرو روی پلتفرم R-TECH شکل گرفته و جزئیاتی از آن منتشر نشده ، ابعاد بدنه فایفان R7 در طول ، عرض ، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.9 ، 1.925 ، 1.655 و 2.95 متر اعلام شده است. زیر کاپوت این خودرو الکتریکی در نسخه تک موتور ، یک پیشرانه­‌ به قدرت 335 اسب­‌ بخار برای محور عقب و برای نسخه دو موتور قدرت این پیشرانه به 335 و 200 اسب­‌ بخار برای محورهای عقب و جلو میرسد.

عکس 3- کراس‌اور برقی فایفان R7 معرفی شد

تجهیزات و امکانات فایفان R7


در بخش ظاهری طراحی سقف به شکل گنبدی ، استفاده از دستگیره­‌های مخفی شونده ، طراحی جدید برای مسیر جریان هوا در سپرهای عقب و فرم چراغ های عقب ، جلوپنجره بدون منفذ ، چراغ‌های باریک جلو ، رینگ‌های چند پره دورنگ و طراحی بدنه به شکل فست‌بک را شاهد هستیم. طبق ادعا شرکت سازنده امکاناتی چون باتری های ایمن ، 33 دوربین و رادار در نقاط مختلف بدنه ، قابلیت ‌های ارتباطی با استفاده از تراشه کامپیوتری NVIDIA DRIVE AGX Orin ، رابط کاربری Galaxy Full Stack Solution را برای سیستم اطلاعات سرگرمی ، شارژ سریع برای فایفان R7 و حسگر لیدار روی سقف تعبیه شده ، feifan r7 نخستین خودروی تولید انبوه مجهز به لیدار ساخت لومینار است ، همچنین نخستین خودروی کاملاً برقی مجهز به چراغ‌های لیزری جلو است.

عکس 4- کراس‌اور برقی فایفان R7 معرفی شد

قیمت و زمان عرضه


در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از سوی شرکت ، برای زمان عرضه و قیمت این کراس‌اور برقی در دسترس نیست اما احتمالا در نیمه دوم سال جاری رونمایی و وارد بازار شود.

 
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد