خوردو تانک 300 نسخه Top fire

عکس خوردو تانک 300 نسخه Top fire
خوردو تانک 300 نسخه Top fire

خودرویی که در تصویر میبینید نسخه به روز شده تانک 300 به نام (Top fire version) است و قرار است در تریم های مختلف تولید و در نمایشگاه شانگهای رونمایی شود ، همچنین از مدل های 700 و 800 تانک هم رونمایی میشود.

عکس 2- خوردو تانک 300 نسخه Top fire

معرفی تانک 300 نسخه Top fire


نسخه Top fire version از تانک 300 به یک پیشرانه 2 لیتری توربو شارژ با 227 اسب‌ بخار قدرت و 387 نیوتن‌متر گشتاور مجهز است که نیروی تولید شده را از طریق یک جعبه‌ دنده 8 سرعته اتوماتیک و سامانه چهار چرخ محرک به چرخ‌ها منتقل میکند.

عکس 3- خوردو تانک 300 نسخه Top fire

تفاوت نسخه استاندارد با نسخه Top fire ve


در بخش ظاهری با تغییراتی که صورت گرفته ، از جمله استفاده از سپر آفرود با وینچ و دریچه­‌های روی کاپوت ، جلوپنجره متفاوت و لوگوی متفاوت نسخه Top fire version باعث تغییر این نسخه با مدل استاندارد خود شده ، استفاده از دو رنگ برای بدنه ، بخش بالایی و پایینی خودرو را از هم به نوعی جدا کرده ، به طوری که از رنگ خاکستری در قطعات پلاستیکی رو گلگیرها ، از رنگ مشکی برای تایرهای چهار فصل و رکاب­‌های جانبی و رینگ‌های 17 اینچی استفاده شده است. فضای داخلی تانک Top fire 300 در داخل کابین فقط شاهد تغییر رنگ برای بدنه و دوخت لوزی روکش‌ها به رنگ خاکستری هستیم و هیچ تغییری نسبت به نسخه استاندارد خود نکرده است.

 
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد