خودرو کوپرا لئون VZ Cup

عکس خودرو کوپرا لئون VZ Cup
خودرو کوپرا لئون VZ Cup

از این هفته خودرو کوپرا لئون VZ Cup وارد خط تولید Martorell خواهد شد و از ماه مارس سال 2022 به مشتریان تحویل داده میشود ، خودرویی که پیشرانه آن تغییری نداشته نسبت به مدل قبلی خود اما از لحاظ ظاهری و داخلی تغییراتی داشته است.

عکس 2- خودرو کوپرا لئون VZ Cup

معرفی کوپرا لئون VZ Cup


کوپرا (Cupra) که زیرمجموعه خودروسازی اسپانیایی سئات است تصمیم به ارائه نسخه جدید خودرو (لئون - Leon) قدیمی خود به نام لئون VZ Cup کرده که ظاهرا مناسب برای مسابقات Cupra Racing است. از مهمترین تغییرات نسبت به مدل قبلی * قطعات جانبی با رنگ Dark Alu در نمای بیرونی * بروز رسانی‌ های آیرودینامیکی متفاوتی مانند اسپویلر عقب فیبرکربنی با رنگ مسی خودرویی که در تصویر میبینبد در دو حالت بدنه هاچ‌بک و واگن تولید میشود ، باز طراحی داخل کابین باعث ایجاد فضای بیشتر شده به طوری که صندلی‌ها در موقعیت ارگونومیک‌تری تعبیه شده‌اند همچنین ادوات داخل کابین از جمله صندلی ها ، داشبورد و فرمان با چرم مشکی و یا آبی نفتی طراحی شده است. در نمای بیرونی شاهد همخانی رینگ های 19 اینچی (تایرهای پرفورمنس Bridgestone) با کاور آینه‌های جانبی فیبرکربنی با رنگ مسی هستیم البته کاور آینه‌ها یک آپشن قابل انتخاب است.

عکس 3- خودرو کوپرا لئون VZ Cup

پیشرانه کوپرا لئون VZ Cup


کوپرا لئون VZ Cup مجهز به پیشرانه‌ پلاگین‌هیبرید (PHEV) 1.4 لیتری بنزینی است که توانایی تولید 242 اسب‌ بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور را دارد این در حالی است که گیبرکس دستی در این خودرو حذف شده است. کوپرا لئون VZ Cup واگن هم به پیشرانه 2 لیتری TSI توربو مجهز است که توانایی تولید 306 اسب‌ بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور را دارد.

 
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد