شاسی‌ بلند مزدا CX-50

عکس شاسی‌ بلند مزدا CX-50
شاسی‌ بلند مزدا CX-50

ظاهرا با همکاری دو شرکت خودروساز بزرگی چون مزدا و تویوتا خبرهای تازه ای در راه است ، در حال حاضر نخستین محصول مشترک این دو شرکت تولید شد.

عکس 2- شاسی‌ بلند مزدا CX-50

معرفی مزدا CX-50


شاسی‌ بلند جدیدی به نام CX-50 که در آلاباما آمریکا توسط تویوتا و مزدا تولید شده اولین خودرو مشترک این دو شرکت است ، خبری که توسط مزدا منتشر شده میتوان در آینده نزدیک شاهد نسخه برقی این خودرو باشیم.

عکس 3- شاسی‌ بلند مزدا CX-50

بخش فنی CX-50


این خودرو به لطف سیستم چهارچرخ محرک i-Acti قابلیت رانندگی در حالت های نرمال ، اسپرت و آفرود را در اختیار راننده قرار میدهد ، CX-50 مجهز به پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری تنفس طبیعی است همچنین امکان سفارش پیشرانه 2.5 لیتری توربوشارژ برای خریداران فراهم شده که هر دوی این پیشرانه به جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک و سامانه چهار چرخ محرک متصل می­‌شوند. در صورتی که قصد استفاده این خودرو به صورت کشنده باشد میتوان از حالت Mi-Drive برای این شرایط استفاده کرد.

عکس 4- شاسی‌ بلند مزدا CX-50

طراحی خودرو CX-50


اداوات بخش ظاهری این خودرو شامل

  • حاشیه گلگیرها از قطعات پلاستیکی استفاده شده
  • طراحی بدنه CX-50 برگرفته از کودو ( زبان طراحی مزدا)
  • ورودی هوای بزرگتر در دو سوی سپر جلو
  • ریل سقفی
  • استفاده از رنگ جدید به نام Zircon Sand

عکس 5- شاسی‌ بلند مزدا CX-50
کابین مزدا CX-50

از گذشته تا کنون مزدا در داخل کابین برای راننده تجهیزات و امکانات خاصی در نظر میگرفت این خودرو هم به همان صورت با قطعات با کیفیت ساخته شده است یکی از طراحی هایی که مزدا به طور اختصاصی برای CX-50 انجام داده روکش صندلی‌­هایی است در سایر محصولات این شرکت نصب نشده است و طبق گفته های این شرکت صندلی‌­ها برای سفرهای خارج جاده بسیار مناسب است.

عکس 6- شاسی‌ بلند مزدا CX-50
قیمت و زمان عرضه

قرار است تولید مزدا CX-50 از اوایل سال 2022 آغاز و در اواخر همان سال به مشتریان تحویل داده شود ، هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این خودرو منتشر نشده است.


مطالب مرتبط

1401/10/26
1401/09/20
1397/11/15
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد