تویوتا توندرا با پیشرانه هیبریدی

عکس تویوتا توندرا با پیشرانه هیبریدی
تویوتا توندرا با پیشرانه هیبریدی

مثل همیشه کمپانی ها برای رقابت با یکدیگر محصولات جدیدی تولید میکنند تویوتا هم مستثنی از این موضوع نیست و خودروی توندرا این شرکت الهام گرفته از یک برند ژاپنی است. سه مدل ، فورد F-150 و دوج رم ۱۵۰۰ و شورولت سیلورادو رقبای توندرا محسوب میشوند.

عکس 2- تویوتا توندرا با پیشرانه هیبریدی

مروری به گذشته توندرا


در سال ۱۹۹۹ شاهد رونمایی از اولین نسخه تویوتا توندرا بودیم و عرضه این خودرو تا سال ۲۰۰۶ ادامه داشت ، نسخه جدید توندرا که نسل دوم محسوب میشد از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۲۱ عرضه شد. در حال حاضر که شاهد عرضه نسخه هیبریدی از این مدل هستیم که با تغییراتی نسبت به مدل های قبلی خود همراه است.برای مثال دیگر شاهد پیشرانه حجیم و پرمصرف نیستیم.

عکس 3- تویوتا توندرا با پیشرانه هیبریدی

پیشرانه توندرا


در جدیدترین وانت تویوتا دیگر خبری از پیشرانه‌ها‌ی حجیم و پرمصرف نیست و این شرکت دو نوع موتور ۶ سیلندر توئین توربوشارژ و هیبرید ارائه کرده ، نسخه استاندارد از پیشرانه‌ی ۳٫۵ لیتر V6 بهره میبرد که توانایی تولید ۳۸۹ اسب بخار و ۶۵۰ نیوتن‌متر گشتاور را داشت ، در نسخه هیبریدی یک موتور برقی اضافه میشود که در مجموع ۴۳۷ اسب بخار قدرت و ۷۹۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید میکند.

عکس 4- تویوتا توندرا با پیشرانه هیبریدی

کابین تویوتا توندرا


با کمی دقت به ظاهر این خودرو که از جلو پنجره بزرگ و چراغ های سه گوش استفاده شده ما رو یاد تویوتا لندکروز میندازه ، در داخل کابین از نمایشگر ۸ اینچ استفاده شده که البته امکان سفارش نمونه‌ی ۱۴ اینچ آن وجود دارد ، برخی دیگر از امکانات ↓

  • پنل دیجیتال برای پشت فرمان
  • پوشش چرم روی داشبورد
  • تزئینات چوب داخل کابین

عکس 5- تویوتا توندرا با پیشرانه هیبریدی
قیمت تویوتا توندرا

در حال حاضر هیچ بازه قیمتی برای این خودرو در نظر گرفته نشده اما طبق معمول کارشناسان برای مدل استاندارد ۳۶ هزار دلار و برای نسخه‌ی آپشنال با پیشرانه‌ی هیبرید که امکاناتی نظیر تجهیزات مناسب رانندگی خارج جاده و TDR فراهم شده قیمت ۶۰ هزار دلار پیش بینی شده است.


مطالب مرتبط

1401/09/06
1401/04/12
1401/02/30
1401/02/09
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد