مینی کراس اور با پیشرانه یک لیتری

عکس مینی کراس اور با پیشرانه یک لیتری
مینی کراس اور با پیشرانه یک لیتری

شرکت خودروسازی هیوندای از مینی خودرویی با پیشرانه یک لیتری به نام کسپر (Casper) رونمایی و تصاویر آن را در بازاره کره‌ جنوبی منتشر کرد این خودرو کوچکتر از هیوندای ونیو است.

عکس 2- مینی کراس اور با پیشرانه یک لیتری

نگاهی به هیوندای کراس‌اوری کوچک


شرکت هیوندای اعلام کرده پیش‌فروش کاسپر را از ماه سپتامبر آغاز خواهد کرد و تا آخر سال آن را تحویل مشتریان میدهد. نگاهی بندازیم به ویژگی های این کراس‌اوری کوچک * کسپر به چراغ‌های LED بزرگی مجهز شده * شکافی خاص روی جلوپنجره‌ی پایینی دیده میشود * روی بدنه از خطوط برجسته استفاده شده * گلگیرها کمی برآمده شدند و مجهز به روکش پلاستیکی هستند * ۳۵۹۵ میلی‌متر طول و ۱۵۹۵ میلی‌متر عرض دارد * فاصله‌ی میان دو محور آن ۲۴۰۰ میلی‌متر است این خودرو از نمای عقب همانند یک هاچ بک است و چراغ‌هایی بزرگ در گوشه‌های پایین و بالای سپر عقب دیده میشود ، فضای دور چراغ‌ها قرمز رنگ و درون آن‌ها سفید است. طبق ادعا این شرکت کسپر به پیشرانه‌ی یک لیتری تنفس طبیعی یا یک لیتری توربوشارژ مجهز است.هنوز هیچ تصویری از داخل کابین در دسترس نیست و قیمتی هم برای آن اعلام نشده است.

عکس 3- مینی کراس اور با پیشرانه یک لیتری

کلمه کسپر از کجا آمد !


این کلمه را وقتی میشنویم یاد کارتون معروف کسپر میفتیم ولی اینطور نیست ، کپسر تکنیک‌های حرفه‌ای ورزشکاران هنگام استفاده از تخته‌ اسکیت است .

 
مطالب مرتبط

1402/01/25
1401/03/29
1401/03/07
1401/02/15
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد