رونمایی از ب ام و X3 M و X4 M مدل ۲۰۲۰

عکس رونمایی از ب ام و X3 M و X4 M مدل ۲۰۲۰
دسترسی سریع به بخش های این خبر
اخبار خارجی

رونمایی از ب ام و X3 M و X4 M مدل ۲۰۲۰

بالاخره بی‌ام‌و مدل‌های قدرتمند و سریع کراس‌اورهای X3 و X4 M Power رونمایی کرد. این خودروها با نام X4M و X3M تولید شده و در آن از پیشرانه‌ی قدرتمند و سیستم تعلیق بهینه‌سازی‌شده استفاده شده است.

عکس 2- رونمایی از ب ام و X3 M و X4 M مدل ۲۰۲۰

مکانیکی و ظاهری


مهم‌ترین تغییر این مدل‌ها نسبت به مدل‌های عادی افزایش قدرت موتور بوده است.بی‌ام‌و در این مدل از پیشرانه‌ی ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی استفاده کرده که به دو عدد توربوشارژر مجهز بوده و توانایی تولید ۴۷۳ اسب‌بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتون‌متر را دارد. اگر خریداری نیاز به قدرت نوتور بیشتر دارد بی‌ام‌و مدل‌های ویژه‌ی کامپتیشن را نیز در نظر گرفته که قدرت موتور آن‌ها به ۵۰۳ اسب‌بخار افزایش پیدا کرده است.

عکس 3- رونمایی از ب ام و X3 M و X4 M مدل ۲۰۲۰

در ادامه


کراس‌اورهای اسپرت جدید می‌توانند سرعت خود را در ۴ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برسانند. حداکثر سرعت این خودروها نیز به‌صورت الکترونیکی روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.برای حذف این محدودیت سرعت میتوانید از پکیج M Drivers Package استفاده کنید که حداکثر سرعت ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت میتواند برسد.بی‌ام‌و از جعبه‌دنده‌ی ۸ سرعته‌ی خودکار استفاده کرده است که امکان تعویض دستی دنده‌ها را نیز با استفاده از دکمه های پشت فرمان برای راننده فراهم می‌کند در انتقال نیرو هم راننده میتواند انتخاب کند نیروی موتور تنها به چرخ‌های عقب یا تنها چرخ‌های جلو ارسال شود.

 
مطالب مرتبط

1401/05/14
1401/03/08
1401/02/06
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد