نسخه‌ی اسپرت TRD خودروی شاسی‌بلند سکویا

عکس نسخه‌ی اسپرت TRD خودروی شاسی‌بلند سکویا
نسخه‌ی اسپرت TRD خودروی شاسی‌بلند سکویا

تویوتا سکویا شاسی‌بلند بزرگ با سه ردیف صندلی طراحی شده است. تویوتا در نمایشگاه خودروی شیکاگو از مدل اسپرت TRD سکویا رونمایی کرده است تا بتواند مشتریان بیشتری را جذب کند.مدل اسپرت تویوتا سکویا با نام سکویا TRD Pro به بازار عرضه خواهد شد.

عکس 2- نسخه‌ی اسپرت TRD خودروی شاسی‌بلند سکویا

ظاهری:


در بخش ظاهری از مشخصات دیگر مدل‌های TRD تویوتا بهره‌ میبرد که شامل جلوپنجره‌ی بزرگ مشکی رنگ، چراغ‌های جلو هالوژنی و چراغ‌های مه‌شکن LED میباشد. این خودرو در رنگ‌های خاص همچون سبز نظامی، سفید Super، مشکی Midnight متالیک و خاکستری متالیک مگنتیک طراحی شده و تویوتا سکویا TRD Pro به تجهیزات آفرودی مثل سینی زیر جلو از جنس آلومینیوم و باربند اسپرت TRD مجهز است. و همچنین به کمک‌فنرهای اسپرت Fox مجهز است و عرض سیستم تعلیق مدل TRD نیز ۳.۲ میلی‌متر از مدل استاندارد بیشتر است.

عکس 3- نسخه‌ی اسپرت TRD خودروی شاسی‌بلند سکویا

پیشرانه و...


پیشرانه‌ی مورد استفاده در تویوتا سکویا به‌ صورت یک پیشرانه‌ی هشت سیلندر V شکل ۵.۷ لیتری است که ۳۸۱ اسب‌بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. میتوان اگزوز اسپرت TRD را برای سکویا سفارش داد جعبه‌ دنده‌ی مورد استفاده در تویوتا سکویا از نوع خودکار ۶ سرعته است و توانایی یدک کشی نزدیک ۴ تن را نیز دارد. این جعبه‌دنده دارای دو حالت رانندگی مخصوص یدک کشی و سیستم کنترل حرکات تریلر نیز است.این مدل TRD Pro نیز به سیستم پیشگیری از تصادف، سیستم تشخیص عابر پیاده، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم رادار بین خطوط، کروز کنترل هوشمند و چراغ‌های هوشمند مجهز است. سکویا TRD Pro مانند سایر خودروهای TRD به سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر ۸ اینچی لمسی مجهز شده است که از اپل کارپلی و اندروید اتو نیز پشتیبانی می‌کند. در حالی که استاندارد سکویا دارای نمایشگر ۷ اینچی با امکانات کمتر است.


مطالب مرتبط

1401/09/06
1401/04/12
1401/02/30
1401/02/09
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد