موتورسیکلت برقی با طراحی خاص

عکس موتورسیکلت برقی با طراحی خاص
دسترسی سریع به بخش های این خبر
اخبار خارجی

موتورسیکلت برقی با طراحی خاص

در حالی که به ندرت شاهد موتورهای برقی با طراحی فیبر کربن هستیم شرکت نووس در موتورسیکلت برقی خود به منظور کاهش وزن از فیبر کربن برای ساخت فریم استفاده کرده است به همین دلیل شاهد یک موتورسیکلت کم وزن هستیم.

عکس 2- موتورسیکلت برقی با طراحی خاص

شتاب


استفاده از فیبر کربن در این موتورسیکلت به شدت وزن آن را سبک کرده حتی سبک‌تر از آلومینیوم و مواد دیگری که در ساخت موتورسیکلت از آن‌ها استفاده می‌شود. وزن این موتورسیکلت فقط ۳۸.۵ کیلوگرم است که در شتابگیری آن نقش به سزایی دارد. پیشرانه برقی توان را به چرخ عقب منتقل می‌کند که حداکثر گشتاور آن ۲۰۰ نیوتن.متر و حداکثر توان آن ۱۸.۷ اسب‌بخار است. رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها در مدت زمان ۲.۱ ثانیه انجام می‌شود. این زمان برای این موتورسیکلت برقی فوق‌العاده است این موتورسیکلت حداکثر سرعت آن ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت میباشد.

عکس 3- موتورسیکلت برقی با طراحی خاص

شارژ و امکانات


این شرکت در موتورسیکلت برقی نووس خود از باتری لیتیوم یونی استفاده کرده که در قسمت پایین در زمینه هندلینگ قرار گرفته است. با یک بار شارژ شدن این باتری می‌توان حدود ۱۰۰ کیلومتر را طی کرد نکته مهم در مورد باتری موتورسیکلت‌های برقی مدت زمان شارژ شدن آن است که در مدت زمان یک ساعت ۸۰ درصد آن شارژ می‌شود.در این موتورسیکلت برقی از نشیمنگاهی از جنس چرم استفاده شده است یک چراغ ال‌ای‌دی در بخش جلو قرار داده شده و به گونه‌ای طراحی شده که تقریبا مخفی است چراغ عقب نیز به همین روال مخفی شده.

قیمت

قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده ۳۹ هزار و ۵۰۰ دلار است و فقط در هزار نسخه ساخته میشود.


قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد