شاسی بلند مازراتی لوانته Vulcano

عکس شاسی بلند مازراتی لوانته Vulcano
دسترسی سریع به بخش های این خبر
اخبار خارجی

شاسی بلند مازراتی لوانته Vulcano

قیمت مدل استاندارد آن حدود ۱۱۲ هزار دلار است. این شرکت با ارائه‌ی نسخه‌ی ویژه ولکینو (Vulcano) از شاسی‌بلند لوانته، هنوز هم آن را در بازارهای آسیا و اروپا جذاب نگه داشته است. ویژگی مازراتی لوانته رنگ بدنه‌ی مات و پکیج آن به نام Nerissimo است که با چند تزئین خارجی مانند مجموعه‌ی چراغ‌های تیره در بخش عقبی خودرو، لوگو‌ و جلوپنجره‌ی از جنس کروم سیاه، دستگیره‌های در همرنگ بدنه به این خودروی اضافه می‌شود.

عکس 2- شاسی بلند مازراتی لوانته Vulcano

ظاهری:


این خودرو همچنین از رینگ‌های ۲۱ اینچی پنج‌پره با طرح رنگ مات ، پنجره‌ی دودی در قسمت عقب نیز بهره می‌برد. در داخل این خودرو امکاناتی از جمله صندلی‌های مجهز به سیستم گرمایشی و تهویه و... در نظر گرفته شده آرم سه‌شاخه مازراتی روی پشت‌سری‌ صندلی‌ها دیده میشود.لوگوی کرومی «Vulcano» نیز در داخل کابین نشان می‌دهد که این مدل، محصول سفارشی است.تجهیزات این مدل سفارشی شامل چراغ‌های جلوی LED، حسگرهای پارک جلو و عقب همراه‌با سیستم بسته‌شدن آرام و سیستم صوتی Bowers&Wilkins، تنظیم برقی و حافظه‌دار صندلی‌ها و غربیلک فرمان اسپرت با تنظیم برقی در این خودرو دیده میشود.

عکس 3- شاسی بلند مازراتی لوانته Vulcano

پیشرانه و...


شاسی‌بلند مازراتی لوانته با دو نوع پیشرانه عرضه شد پیشرانه ۳ لیتری خورجینی ۶ سیلندر مجهز به توربوشارژر دوگانه قادر است ۳۴۵ اسب‌بخار قدرت و ۴۹۹ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند، مدل دیگر ۴۲۴ اسب‌بخار قدرت و ۵۷۹ نیوتن‌متر گشتاور فراهم خواهد کرد.این شرکت قصد تولید محدود این خودرو را دارد.


مطالب مرتبط

1401/08/07
1401/07/12
1401/03/06
1401/01/05
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد