پرداخت و استعلام خلافی موتور سیکلت 1402

عکس پرداخت و استعلام خلافی موتور سیکلت 1402
طرح تشدید برخورد با تخلفات موتورسیکلت‌سواران پایتخت

اردیبهشت 1402 : رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران (سرهنگ علی اصغر شریفی) از طرح تشدید برخورد با تخلفات موتورسیکلت‌سواران در پایتخت خبر داد ، این طرح از 30 اردیبهشت 1402 آغاز میشود ، پلیس در این طرح تماما رعفت با متخلفین موتورسیکلت‌ سواران را کنار گذاشته است و به ویژه باآن‌هایی که درهر گونه تخلف مرتبط با پلاک نقشی دارند برخور جدی و قاطع خواهد داشت. وی افزود باید از پلیس راهور تهران بزرگ بخاطر تلاش‌هایی که دارد تا جان شهروندان پایتخت را نجات دهد تقدیر شود ، چرا که عمده جمعیت فوتی یا مجروح در تصادفات پایتخت را جوانان تشکیل می‌دهند. از این رو پلیس تمام توان خود را به کار گرفته است تا مانع از آسیب‌های ناشی از تخلفات ترافیکی به این گروه سنی پایتخت نشین شود. همه ما باید در حفظ جمعیت جوان کشور تلاش کنیم که پلیس رواهور تهران بزرگ به نوبه خود در حال تلاش در این کار است. آمارو ارقام فوتی‌ها و مجروحین تصادفات پایتخت حاکی از آن است که موتورسیکلت وسیله نقلیه خوبی است ، اما ایمنی کمی دارد که به رعایت قوانین و اجرای الزامات ایمنی نیاز دارد. ایشان اشاره ای هم به شایع‌ترین تخلفات موتورسواران پایتخت کردند ، شایع‌ترین تخلفات مربوط به حرکت خلاف جهت معابر شهری است. این دسته از متخلفین تنها به نقض یک قانون نمی‌پردازند بلکه با مجموعه‌ای از تخلفات راهنمایی و رانندگی روبرو هستند.

پرداخت آنلاین خلافی موتورسیکلت

برای پرداخت خلافی موتور سیکلت خود میتوانید به دو روش اقدام کنید. 1 - مراجعه حضوری به دفاتر پلیس 10+ 2 - مراجعه به سامانه اینترنتی راهور 120 که در این حالت بعد از وارد شدن به سایت گزینه «پرداخت الکترونیکی جرایم» را انتخاب تا به صفحه پرداخت بانکی منتقل شوید.توجه داشته باشید که شماره قبض جریمه و همچنین شناسه پرداخت جریمه را باید داشته باشید.

استعلام خلافی موتورسیکلت با پیامک

یکی دیگر از روش های استعلام خلافی موتور سیکلت ، استعلام پیامکی است.برای این کار کافی است تا شماره VIN را به سرشماره 1101202020 پیامک کرده و منتظر دریافت پیامک پلیس بمانید. بدلیل اختلال‌های موقت در سامانه پیامکی ، ممکن است پیامکی برای شما ارسال نشود ، که در این حالت باید مجددا تلاش کنید.

استعلام خلافی از سایت راهور

یکی از روش های دریافت خلافی مراجعه به سامانه اینترنتی راهور 120 به نشانی rahvar120.ir از طریق کامپیوتر یا تلفن همراه است.بعد از وارد شدن به سایت باید گزینه «استعلام تخلفات رانندگی» را انتخاب کنید. در این حالت ، ابتدا به سامانه «احراز هویت سخا» منتقل شده و باید وارد حساب کاربری‌تان شوید. بعد از آنکه به سامانه سخا وارد شدید ، از شما خواسته می‌شود تا شماره بارکد وسیله نقلیه را وارد کنید. بعد از وارد کردن این بارکد ، نتیجه خلافی به شما نشان داده می‌شود.

استعلام خلافی موتورسیکلت در پلیس + 10

مالکان موتور سیکلت میتوانند با در دست داشتن کارت شناسایی و همچنین کارت موتور به دفاتر پلیس+10 در سراسر کشور مراجعه کنند.بدلیل آنلاین بودن سامانه‌های پلیس +01 ، اطلاعات خلافی موتورسیکلت کاملا به‌روز و لحظه‌ای هستند در صورتیکه از سایر روش‌های استعلام اینترنتی خلافی موتورسیکلت استفاده کنید ، خلافی‌های نشان داده شده ، ممکن برای 24 ساعت قبل (یا حتی بیشتر) باشند.

 
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد