زمان ثبت نام ایران خودرو برای مادران طرح جوانی جمعیت (تیر 1402)

عکس زمان ثبت نام ایران خودرو برای مادران طرح جوانی جمعیت (تیر 1402)
زمان ثبت نام ایران خودرو برای مادران طرح جوانی جمعیت (تیر 1402)
ایران خودرو

دسترسی سریع به عناوین این خبر
تیر 1402 : فراخوان پیش فروش خودرو برای مادران

در راستای ابلاغ قانون حمايت از خانواده و جوانی جمعيت در تاريخ 1400/08/24 از سوی مجلس شورای اسلامی، برای مادرانی كه فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاريخ قانون مذكور متولد شده‌اند و از طريق اولويت بندی وزارت صمت انتخاب شده‌اند، امكان ثبت نام در طرح پيش فروش ایران خودرو (فراخوان) صرفا جهت بخش اول اولويت پاييز 1402 با موعد تحويل مهر 1402 و بخش سوم اولويت تابستان 1402 با موعد تحويل شهريور 1402 به شرح ذيل فراهم شده است. متقاضياني كه در سامانه يكپارچه ثبت نام نموده‌اند و اسامی ايشان به عنوان بخش اول اولويت پاييز 1402 و بخش سوم تابستان 1402 به اين شركت اعلام شده است و برای ايشان توسط شركت ايران خودرو پيامك ارسال گرديده، میتوانند از روز پنجشنبه مورخ یکم تیرماه تا روز دوشنبه مورخ 12 تیرماه در اين بخشنامه ثبت نام نمايند. جزئیات بیشتر را از لینک زیر مشاهده / دریافت کنید.

پیش فروش یکپارچه برای مادران از 17 اردیبهشت

ثبت نام پیش فروش یکپارچه خودرو برای مادران از 17 اردیبهشت آغاز میشود و تا 28 اردیبهشت‌ ادامه دارد ، این مرحله صرفا جهت ثبت نام اولویت‌های سوم تابستان 1402 بوده که موعد تحویل‌شان برای شهریورماه 1402 اعلام شده باشد. این گروه از متقاضیان زمانی که پیامکی از ایران خودرو دریافت کردند ، جهت ثبت نام نهایی باید به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو مراجعه کنند. توجه داشته باشید این طرح که برای مادران فرزند دوم است ، قیمت خودروها غیرقطعی بوده اما سود مشارکت و سود انصراف، در قرارداد مشتریان لحاظ می‌شود. جزئیات بیشتر را از لینک زیر مشاهده / دریافت کنید.

دومین پیش فروش یکپارچه برای مادران

روز یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه 1402 دومین پیش فروش ایران خودرو ویژه برندگان سامانه یکپارچه ، اعلام شد ، در این طرح فقط مادرانی امکان ثبت نام دارند که در اولویت‌بندی مرحله سوم تابستان 1402 انتخاب شده‌اند و موعد تحویل‌شان نیز برای شهریور 1402 باشد. پیش فروش و زمان ثبت نام خودرو برای مادران براساس بخشنامه ، بعد از دریافت پیامک ایران خودرو خواهد بود. جزئیات بیشتر را از لینک زیر مشاهده / دریافت کنید:

 
دیدگاه کاربران ...
1402/10/21
▪ اسرا حسینی

قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد