ثبت نام بهمن موتور و شرایط فروش بهمن خودرو (آبان 1402)

عکس ثبت نام بهمن موتور و شرایط فروش بهمن خودرو (آبان 1402)
آبان 1402 - فراخوان فروش بهمن موتور

از ساعت 10 صبح شنبه 1402/07/29 فراخوان جدید بهمن موتور ، ویژه منتخبین سامانه یکپارچه خودرو که در اولویت آبان 1402 هستند و دیگنیتی پرایم را ثبت نام کرده‌اند ، اعلام شد.این مرحله از ثبت نام تا پایان روز سه‌شنبه 1402/08/02 نیز ادامه دارد.این مرحله از فروش ، برای متقاضیان طرح عادی و متقاضیان طرح جوانی جمعیت است و متقاضیان واجد شرایط ، علاوه بر انتخاب دیگنیتی ، امکان انتخاب سایر محصولات بهمن موتور را نیز دارند. جزئیات بیشتر را از لینک زیر مشاهده / دریافت کنید.

شهریور 1402 - شرایط فروش فوری بهمن موتور

از روز سه‌شنبه 1402/05/31 ثبت نام نقدی بهمن موتور با تحویل فوری ، ویژه خودروهای کارا و کاپرا 2 آغاز و تا روز یکشنبه 1402/06/05 یا تا زمان تکمیل ظرفیت فروش ، ادامه دارد.ثبت نام از متقاضیان این طرح ، فقط از طریق درگاه عاملیت امکان ‌پذیر بوده و سایر مراحل (تشکیل پرونده ، تحویل خودرو ، مدارک و ...) نیز در عاملیت صورت می‌پذیرد. جزئیات بیشتر از از لینک زیر مشاهده / دریافت کنید.

ثبت نام بهمن موتور برای برندگان سامانه یکپارچه

نحوه تکمیل فرآیند ثبت نام از متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی طرح عادی ، با توجه به اولویت‌بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت با موعد تحویل مردادماه 1402 ، به صورت آنلاین از ساعت 10 روز چهارشنبه مورخ 1402/04/21 لغایت ساعت 16 روز سه شنبه مورخ 1402/04/27 با شرایط ذیل اعلام می‌گردد و بازه زمانی مذکور قابل تمدید نمی باشد. همچنین تکمیل فرآیند ثبت نام صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایرانی‌کار به آدرس bahman.iranecar.com امکان پذیر میباشد که با ارسال پیامک به متقاضیان با موعد تحویل مرداد ماه 1402، اطلاع‌رسانی خواهد شد. جزئیات بیشتر را از لینک زیر مشاهده / دریافت کنید.

فروش مزدا 3 صفر کیلومتر تکذیب شد

در چند روز گذشته ، خبرهای نادرستی مبنی بر عرضه محصولات شرکت بهمن موتور از جمله مزدا 3 با مدل 1398 و همچنین محصولات سواری جدید این گروه به صورت اقساطی در صفحات مجازی دست به دست شده بود ، اما براساس اعلام رسمی گروه بهمن موتور ، این خبرها واقعیت ندارد. رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن ( آقای امیر میرمنصف) عنوان کرد ، مشتریان گروه بهمن اطلاعات فروش و زمان عرضه و ... را تنها از طریق وب سایت رسمی گروه بهمن به ادرس www.bahman.ir دنبال کنند.خبرهایی که در چند روز گذشته در فضای مجازی منتشر شده صحت و اعتبار ندارد.


قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد