معرفی ولوچی رپتور 500 تیونینگ شده

عکس معرفی ولوچی رپتور 500 تیونینگ شده
معرفی ولوچی رپتور 500 تیونینگ شده

شرکت تیونر آمریکایی هنسی سال گذشته ولوچی رپتور 400 را معرفی کرد ، خودرویی که قوای محرکه نسخه تقویت شده آن از یک پیشرانه 2.7 لیتری اکوبوست با 411 اسب­‌ بخار قدرت و 818 نیوتن‌متر گشتاور تامین میشد ، همچنین شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت این مدل برابر با 4.9 ثانیه اعلام شد.

عکس 2- معرفی ولوچی رپتور 500 تیونینگ شده

هنسی ولوچی رپتور 500 تیونینگ شده


شرکت هنسی اکنون در حال آزمایش برانکو تیونینگ شده است تا مطمئن شود که می‌تواند در برابر هر چیزی مقاومت کند.از جمله این آزمایش ها بردن این خودرو آفرود به کوه‌های Colorado است ، این آزمایش به مهندسان کمک کرد، تا عملکرد ولوچی رپتور 500 را در برف و ارتفاعات بالا ببینند. جان هنسی در این باره گفت برانکو ولوچی رپتور 500 یکی از چابک‌ترین و تواناترین گزینه‌های آفرود هنسی است. ارتقاء ۵۰۰ اسب‌ بخاری کاملاً با برانکو رپتور  4×4  جفت شده است و قدرت بیش‌تر و ظاهر تهاجمی‌تری را ارائه می‌دهد.

عکس 3- معرفی ولوچی رپتور 500 تیونینگ شده

بخش فنی و ظاهری فورد برانکو هنسی


قوای محرکه نسخه نهایی این مدل از یک پیشرانه سه لیتری توئین توربو رپتور نیرو می‌گیرد.این پیشرانه مورد بازبینی قرار گرفته به طوری که ، یک اینترکولر جدید با ظرفیت بالا و سیستم مدیریت موتور اختصاصی وجود دارد ، که نهایتا ۵۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۷۴۵ نیوتن‌متر گشتاور بیش‌تری تولید میکند. در بخش ظاهری هم تغییراتی از جمله استفاده از چراغ‌های LED آفرودی سپرهای جدید متفاوت رینگ‌های ۱۰ پره هنسی نشان ویژه VelociRaptor 500 Bronco را شاهد هستیم. جدا از هزینه خودرو قیمت این پکیج ویژه از ۲۸,۹۵۰ دلار آغاز می‌شود و سه سال (معادل 60 هزار دلار) گارانتی دارد.


قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد