ثبت نام خودرو برای مادران فرزند دوم - سایپا (اردیبهشت 1403)

عکس ثبت نام خودرو برای مادران فرزند دوم - سایپا (اردیبهشت 1403)
اردیبهشت 1403 - پیش فروش خودرو برای مادران

فراخوان جدید شرکت سایپا ، برای منتخبین سامانه یکپارچه که در سال 1402 نسبت به ثبت نام طرح ویژه مادران اقدام کرده بودنند و موعد تحویل خودرو آنها برای زمستان 1402 یا بهار 1403 بوده ، و در تاریخ 1403/02/03 نیز پیامک اطلاع‌رسانی سایپا را دریافت نموده‌اند ، میباشد. توجه داشته باشید قیمت خودروها بصورت علی‌الحساب بوده و قیمت نهایی در زمان تحویل و به نرخ روز شرکت ، محاسبه می‌گردد. جزئیات بیشتر را از لینک زیر مشاهده / دریافت کنید.

بهمن 1402 - فروش کوییک برای مادران

متقاضیان که در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سایپا در سامانه یکپارچه عرضه خودروهاي داخلی ، در خردادماه 1402 نسبت به ثبت نام اولیه خودرو کوییک GXR اقدام نموده اند و در تاریخ 1402/11/01 پیامک برایشان ارسال گردیده است ، اکنون امکان واریز وجه را دارند.توجه داشته باشید در این فراخوان موعد تحویل خودروها در هفته چهارم تیر و مرداد 1403 خواهد بود. جزئیات بیشتر را از لینک زیر مشاهده / دریافت کنید.

دی 1402 - فروش فوق العاده خودرو برای مادران

از روز یکشنبه 1402/10/24 ثبت نام خودرو (شاهین با گیربکس اتومات و ساینا اس با استاندارد 85 گانه) برای مادران آغاز شده ، این مرحله از فراخوان برای منتخبین سامانه یکپارچه که در خردادماه 1402 نسبت به پیش ثبت نام خودروهای شاهین اتوماتیک و ساینا اس اقدام کرده بودند است. جزئیات بیشتر را از لینک زیر مشاهده / دریافت کنید.

دی 1402 - فروش فوق العاده خودرو برای مادران

از روز یکشنبه 1402/10/17 ثبت نام خودرو سایپا برای مادران دارای دو فرزند (یا بیشتر) آغاز شده است. فراخوان مرحله 29 شرکت سایپا ویژه مشتریانی که در طرح جوانی جمعیت سایپا شرکت کرده‌اند، اعلام شد. نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایط که در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سامانه یکپارچه عرضه خودرو داخلی در خردادماه 1402 نسبت به ثبت نام اولیه خودرو کوﯾﯿک GXR-L اقدام نموده و در تاریخ 1402/10/17 نیز پیامک به ایشان ارسال گردیده است ، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام خودرو را دارند. جزئیات بیشتر را از لینک زیر مشاهده / دریافت کنید.

فراخوان مرحله 18 و 19 ثبت نام مادران

متقاضیان واجد شرایطی که در روز شنبه 1402/08/20 پیامک اطلاع‌رسانی شرکت سایپا را دریافت کرده‌اند ، میتوانند جهت واریز وجه و تکمیل ثبت نام خودرو اقدام نمایند ، این مرحله از فراخوان ویژه منتخبین مرحله دوم سامانه یکپارچه فروش خودرو میباشد ، که در خردادماه 1402 نسبت به ثبت نام در طرح جوانی جمعیت سایپا اقدام کرده‌اند ، فراخوان مرحله 18 سایپا ویژه ثبت نام از خریداران ساینا اس با اولویت تابستان 1403 و فراخوان مرحله 19 سایپا نیز ویژه خریداران شاهین اتومات با اولویت پاییز و زمستان 1402 است. جزئیات بیشتر را از لینک زیر مشاهده / دریافت کنید.

پیش فروش خودرو برای مادران: 30 بهمن 1401

پیش ثبت نام طرح جوانی جمعیت سایپا برای مادران فرزند دوم از ساعت 13 روز یکشنبه 30 بهمن‌ماه آغاز و نهایتا در پایان روز سه‌شنبه 2 اسفندماه به اتمام می‌رسد.با اعلام شرکت سایپا، ثبت نام خودرو برای مادران نیازی به افتتاح حساب وکالتی نیست ، در این طرح ، قیمت خودروها بصورت علی‌الحساب اعلام شده و قیمت نهایی در زمان تحویل مشخص می‌گردد. جزئیات بیشتر را از لینک زیر مشاهده / دریافت کنید:

بهمن 1402 - فروش خودرو برای مادران ویژه دهه فجر

از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 1402/11/12 ثبت نام طرح جوانی جمعیت سایپا برای فروش فوق العاده و پیش فروش خودرو کوییک GX-L با ترمز ESC ، کوییک GXR-L با ترمز ESC و اطلس G از طریق سامانه فروش اینترنتی این شرکت به نشانی saipa.iranecar.ir آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد.در این مرحله از فروش خودرو ویژه مادران که به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر برگزار می‌شود ، امکان ثبت نام از متقاضیان جدید نیز وجود دارد. جزئیات بیشتر را از لینک زیر مشاهده / دریافت کنید.

آذر 1402 - فراخوان ثبت نام سایپا برای مادران

آن دسته از متقاضیان طرح خودرو فرسوده سایپا که در دومین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو شرکت کرده و از تاریخ 1402/09/23 لغایت 1402/09/27 یا تا تکمیل ظرفیت هر کدام که زودتر حادث شود ، با مراجعه به سامانه مذکور ، نسبت به تغییر سفارش درخواست خرید محصولات شرکت سایپا یا تغییر سفارش درخواست خرید خودرو از سایر خودروسازان جهت خرید یکی از محصولات شاهین اتوماتیک یا ساینا اس DA اقدام نموده و پس از تغییر سفارش پیامک به ایشان ارسال میگردد ، هم‌ اکنون امکان واریز وجه و تکمیل مراحل ثبت نام خودرو و فرسوده سایپا مطابق شرایط ذیل را دارند. جزئیات بیشتر را از لینک زیر مشاهده / دریافت کنید.

فراخوان هفتم سایپا برای ثبت نام مادران

از روز چهارشنبه 18 مردادماه 1402 هفتمین مرحله فراخوان سایپا ویژه ثبت نام مادرانی که در دومین مرحله فروش یکپارچه تخصیص خودرو ثبت نام کرده‌اند ، آغاز میشود و تا پایان روز دوشنبه 23 مردادماه 1402 ادامه دارد ، این مرحله ویژه متقاضیانی که نسبت به انتخاب خودروهای ساینا اس و شاهین اقدام نموده و اولویت ایشان بهار 1403 تعیین و در تاریخ 1402/05/18 پیامک به ایشان ارسال گردیده ، میباشد و از همین تاریخ امکان واریز وجه خودرو و تکمیل ثبت نام را خواهند داشت.

فراخوان هفتم سایپا برای ثبت نام مادران

جزئیات بیشتر را از لینک زیر مشاهده / دریافت کنید.

فراخوان ثبت نام مادران برای خودرو از 15 آذر

مرحله 24 و مرحله 25 فراخوان شرکت خودروسازی سایپا : مادران دارای دو فرزندی که در خردادماه 1402 در سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت نام کرده بودند و در تاریخ 1402/09/15 پیامک اطلاع‌رسانی دریافت کرده‌اند ، هم‌ اکنون امکان ثبت نام و واریز وجه را دارند.توجه داشته باشید فراخوان مرحله 24 ویژه خریداران شاهین اتوماتیک است و فراخوان مرحله 25 ، برای متقاضیان ثبت نام ساینا اس میباشد. جزئیات بیشتر را از لینک زیر مشاهده / دریافت کنید.


دیدگاه کاربران ...
1402/12/04
▪ خدا وکیلی هرچقدر تلاش کنیم سایپا استخدام بشییم نشد با اینکه از دو طرف فرزند جانباز بعد از ازدواج این طرح دست نیافتنی خودرو هم .اول مدتی عدم آگاهی از کجا وبطور وووووو.بعد شداول سپرده چند صد ملیونی خلاص نشد چنانچه اگر این سعادت نصیب من وامسال من که مستجر هم که هستیم میشد بار بزرگی از هزینه های کرایه مسکن از دوشمان برداشت میشد دو اینکه ما هم تونست بودیم از این لطف بالا دستیا ماشین صفر رو برای حداقل ۳ یا ۶ ماه داشت باشیم خوب دیگه بلاخره برای فرزندان ناخلف ممورفعنشینا درس عبرت برای درس نخوانده‌اند. باشیم که اگه فلان با نکنی این طوری میشیم کارگر خلاصخیل چیزای دیگه

1402/11/06
▪ طرح مادران شامل فرزند تا چند سال است؟

قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد