شاسی بلند کایی کانلان همتای چری تیگو 8 معرفی شد

عکس شاسی بلند کایی کانلان همتای چری تیگو 8 معرفی شد
شاسی بلند کایی کانلان همتای چری تیگو 8 معرفی شد

برند کایی که تا مدتی پیش به نام کووین شناخته می­‌شد اکنون از جدیدترین محصول خود که یک کراس اور به نام کایی Kunlun است رونمایی و معرفی کرد ، این برند در سال 2014 توسط چری به عنوان زیرمجموعه سازنده خودروهای ارزان ، تاسیس شد. این خودرو را می­‌توان همتای چری تیگو 8 دانست چرا که ، زیر ساخت مشترک با محصولات چری دارد ، اما از لحاظ ظاهری ، بدنه و کابین کاملا متفاوت است.

عکس 2- شاسی بلند کایی کانلان همتای چری تیگو 8 معرفی شد

مشخصات فنی کایی کانلان


نسخه درون‌سوز قوای محرکه این نسخه از یک پیشرانه 1.6 لیتری توربو شارژ با 197 اسب‌ ­بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور یا 2 لیتری توربو شارژ با 250 اسب‌ ­بخار قدرت و 390 نیوتن‌متر گشتاور(بسته به سفارش خریدار) تامین میشود و این دو پیشرانه به گیربکس 7 سرعته دوکلاچه اتوماتیک متصل می‌­شود. نسخه پلاگین-هیبرید نیروی محرکه این نسخه از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ و یک یا دو موتور برقی (بسته به سفارش مشتری) که توانایی تولید 201 یا 360 اسب­‌بخار را دارد ، تامین میشود. - شعاع حرکتی 120 یا 180 کیلومتر برای این نسخه در دسترس است.

عکس 3- شاسی بلند کایی کانلان همتای چری تیگو 8 معرفی شد

طراحی کایی Kunlun


این کراس اور میان سایز که براساس پلتفرم i-FA شکل گرفته در طول ، عرض ، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.738، 1.968، 1.708 و 2.82 طراحی شده است. از مهترین ویژگی‌های ظاهری کایی کانلان که ظاهرا طراحی آن برگرفته از هیوندای توسان کره ای است ، میتوان به چراغ های تیز گوشه جلو ، جلو پنجره چندضلعی ، باله سقفی ، رینگ‌های 20 اینچی در دو طرح مختلف ، چراغ سرتاسری عقب با زمینه تیره و 4 خروجی اگزوز ، اشاره کرد.

عکس 4- شاسی بلند کایی کانلان همتای چری تیگو 8 معرفی شد

امکانات و تجهیزات کایی کانلان


چیدمان 5 یا 7 نفره برای فضای داخلی کایی کانلان در نظر گرفته شده ، با ورود به داخل کابین ، پشت آمپر دیجیتال ، فرمان سه شاخه D کات و نمایشگر 12.8 اینچی مرکزی با رابط کاربری ساخت هواوی دیده میشود.در ادامه به امکانات و تجهیزات کایی کانلان اشاره شده

  • پارک خودکار
  • دستیار شروع حرکت در سربالایی
  • ورود بدون کلید
  • تنظیم برقی صندلی‌ها
  • دستیار فرود از سراشیبی
  • هشدار خروج از خط
  • کروز کنترل تطبیق‌­پذیر
  • دوربین 360 درجه
  • دستیار خودران سطح 2 (مختص تریم کامل)

عکس 5- شاسی بلند کایی کانلان همتای چری تیگو 8 معرفی شد
قیمت و برنامه عرضه کایی کانلان

اکنون که 51 درصد از سهام این شرکت به یک نهاد تجاری تحت مدیریت دولت محلی ییبین در ایالت سیچوان واگذار شده و حتی تاسیسات جدید تولید هم در این ناحیه ساخته شده ، قیمت خودرو کایی Kunlun را 15,300 الی 34,400 دلار اعلام کرده ، پیش فروش این خودرو با امکان انتخاب سه پیشرانه و یازده تریم در چین آغاز شده و از فوریه 2023 به مشتریان تحویل خواهد شد. طبق اعلام مسئولان این شرکت حداقل 4 محصول جدید دیگر در آینده نزدیک عرضه میشود و آمار فروش این شرکت تا سال 2025 به سالیانه 250 هزار دستگاه افزایش میابد.


قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد