معرفی داچیا جاگر هیبرید 140

عکس معرفی داچیا جاگر هیبرید 140
معرفی داچیا جاگر هیبرید 140

در ماه مارس 2022 بود که داچیا جاگر معرفی شد و از آن زمان تا به الان 83 هزار دستگاه از این خودرو به فروش رسیده است که 55 درصد از متقاضیان ، نسخه هفت نفره را سفارش داده‌اند.اکنون شرکت داچیا مشخصات جاگر هیبرید 140 را منتشر کرد و قصد دارد آن را با قیمت پایه 24,600 یورو (26,110 دلار) در فرانسه به فروش برساند.

عکس 2- معرفی داچیا جاگر هیبرید 140

مشخصات فنی داچیا جاگر هیبرید 140


قوای محرکه این کراس اور هیبریدی از یک پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی 4 سیلندر با 90 اسب‌­ بخار قدرت و یک موتور برقی با 50 اسب‌­ بخار قدرت ، یک ژنراتور برقی ولتاژ بالا و مجموعه باتری 230 ولتی به ظرفیت 1.2 کیلووات ساعت تامین میشود.اما مجموع قدرت خروجی هنوز اعلام نشده ، در هر صورت نیروی تولید شده از طریق یک گیربکس اتوماتیک بدون کلاچ 4 سرعته که به پیشرانه درون‌سوز متصل و جعبه‌دنده دو سرعته که به موتور برقی وصل شده به محور جلو ارسال میشود. داچیا جاگر هیبرید 140 به فناوری هیبرید گروه رنو که در مدل‌های رنو کلیو ، کپچر و نیسان جوک استفاده شده ، مجهز شده است. طبق اعلام این شرکت ، آلایندگی دی اکسید کربن داچیا جاگر هیبرید 140 ، 108 گرم بر کیلومتر است که نسبت به نسخه درون سوز جاگر کمتر است ، پیمایش 900 کیلومتر مسافت در صورت پر بودن مخزن سوخت در دسترس است ، 80 درصد نیروی لازم برای رانندگی شهری هم از طریق انرژی بازیافتی از ترمزگیری و نیروی حاصل از باتری تامین میشود. مجموعه باتری در کف خودرو نصب شده ، همان جایی که تایر زاپاس نسخه درون سوز و مخرن LPG نسخه گازسوز قرار دارد ، پس فضای محفظه بار تغییری نکرده است.

عکس 3- معرفی داچیا جاگر هیبرید 140

طراحی داچیا جاگر هیبرید 140


داچیا جاگر هیبرید 140 با سایر نسخه های خود از لحاظ ظاهری ، به جز نشان‌های هیبرید روی بدنه تفاوتی ندارد ، رنگ خاکستری Schiste به جمع شش رنگ دیگر قابل سفارش ، اضافه شده است. با ورود به داخل کابین استفاده از صفحه پشت آمپر 7 اینچی دیجیتال با قابلیت نمایش اطلاعات باتری و مصرف انرژی ، اهرم تعویض دنده متفاوت با سایر تریم‌ها ، ترمز پارک برقی و زیر آرنجی ، را شاهد هستیم.


قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد