خودرو IM LS7 محصول مشترک سایک و علی‌بابا

عکس خودرو IM LS7 محصول مشترک سایک و علی‌بابا
خودرو IM LS7 محصول مشترک سایک و علی‌بابا

سایک ، Zhangjiang Hi-Tech (شرکت فناوری چینی) و گروه علی‌بابا یک شرکت با نام IM Motors تاسیس کردند ، آن‌ها در سال ۲۰۲۱ کانسپت LS7 را در نمایشگاه خودرو شانگهای معرفی کردند.اکنون از IM LS7 که یک کراس‌اور تمام الکتریکی سایز متوسط تا بزرگ و ۵ نفره است رونمایی و معرفی کردند.

عکس 2- خودرو IM LS7 محصول مشترک سایک و علی‌بابا

معرفی کراس‌اور تمام الکتریکی IM LS7


طراحی نمای ظاهری دومین محصول این شرکت برگرفته از محصول قبلی است چرا که ، طراحی بخش جلویی آن کاملا بسته است و چراغ‌های L شکل LED در گوشه‌ها قرار گرفته‌اند. LS7 در ابعاد طول ، عرض ، ارتفاع به ترتیب 5049/2002/1731 و فاصله محوری 3060 میلی متر طراحی و ساخته شده است.در بخش عقب خودرو یک اسپویلر یکپارچه با بدنه خودرو ، چراغ‌های عقب یک‌تکه و دیفیوزر دیده میشود که نمای اسپرت را به وجود آورده ، خطوطی که در بدنه و طراحی LS7 دیده می‌شوند ، نسبتا صاف و صیقلی هستند.

عکس 3- خودرو IM LS7 محصول مشترک سایک و علی‌بابا

مشخصات فنی IM LS7


این کراس اور به سیستم‌ کابین و کمک راننده (smart cockpit 2.0 ) نسخه IMOS2.0 و یک دوربین با وضوح بالا مجهز شده ، همچنین دو پکیج باتری ۹۰ (محصول مشترک سایک و CATL) و ۱۰۰ کیلووات‌ ساعتی برای آن در نظر گرفته شده است. نسخه ۱۰۰ کیلووات ساعتی توانایی شارژ یک موتور الکتریکی را دارد و نیروی تولید شده به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود ، تا برد ۶۶۰ کیلومتر را فراهم سازد. ۶۵۰ اسب‌ بخار قدرت و ۷۲۵ نیوتن‌متر گشتاور برای نسخه دو موتوره با سیستم تمام چرخ محرک در دسترس است ، برد این نسخه ۶۱۵ کیلومتر است و ۴.۵ ثانیه زمان نیاز دارد تا به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد.

عکس 4- خودرو IM LS7 محصول مشترک سایک و علی‌بابا

کابین و امکانات IM LS7


با ورود به داخل کابین یک صفحه‌نمایش سه‌گانه دیده می‌شود که شامل ، صفحه کنترل مرکزی ، صفحه کیلومتر و صفحه سرنشین است.امکاناتی از جمله دوربین ۳۶۰ درجه ، سانروف پانوراما بزرگ برای IM LS7 در نظر گرفته شده ، این شاسی بلند به فرمان نیمه مجهز شده ، البته امکان سفارش فرمان کامل نیز وجود دارد.

عکس 5- خودرو IM LS7 محصول مشترک سایک و علی‌بابا
سفارش و قیمت IM LS7

دومین محصول شرکت IM Motors که قرار است در نیمه فوریه ۲۰۲۳ در چین عرضه شود ، تا کنون بیش از ۳۰۰۰ دستگاه از آن با قیمت ۵۲ هزار تا ۷۴ هزار دلار پیش‌ فروش و رزرو شده است.


دیدگاه کاربران ...
1401/10/02
▪ این خودروهای تمام الکتریک کی میخواد وارد بازار ایران بشه راحت بشیم

قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد