سدان آئولوس ایشوان Mach Edition

عکس سدان آئولوس ایشوان Mach Edition
سدان آئولوس ایشوان Mach Edition

شرکت دانگ‌فنگ چندین زیر مجموعه دارد ، یکی از آن ها برند آئولوس - Aeolus که در بازار چین به نام فنگشن نیز شناخته می­‌شود ، یکی از محصولات این برند سدان ایشوان Yixuan است که در سال 2020 معرفی و رونمایی کرد و تا به الان 5283 دستگاه از آن به فروش رفته است.

عکس 2- سدان آئولوس ایشوان Mach Edition

معرفی آئولوس ایشوان Mach Edition


چند ماه گذشته نسخه فیس‌لیفت آئولوس ایشوان برای رقابت با چری آریزو 5 و ام‌جی 5 معرفی شد و اکنون نسخه تازه­‌ای از این محصول با نام آئولوس ایشوان Mach Edition در 5 تریم و با دو موتور و با قیمت 8,900 الی 12,900 دلار معرفی شد.این خودرو در رده سدان‌های میان­‌ سایز قرار میگیرد چرا که ، ابعاد آن در طول ، عرض ، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.67 ، 1.812 ، 1.49 و 2.68 متر اعلام شده است.

عکس 3- سدان آئولوس ایشوان Mach Edition

مشخصات فنی دانگ فنگ آئولوس ایشوان Mach E


با انتخاب یکی از دو پیشرانه این خودرو دیگر تزئین کابین به خواسته مشتری نخواهد بود. نسخه اول دانگ فنگ آئولوس ایشوان Mach Edition قوای محرکه آن از یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی که توانایی تولید 123 اسب ­‌بخار قدرت و 158 نیوتن‌متر گشتاور را دارد تامین میشود و این نیروی تولید شده از طریق یک گیربکس 5 سرعته دستی یا 6 سرعته DCT که قابل سفارش است ، به چرخ ها منتقل میشود. نسخه دوم آئولوس ایشوان Mach Edition قوای محرکه آن از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ که خروجی آن 195 اسب‌­ بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور است تامین میشود و نیروی حاصله از طریق یک گیربکس 6 سرعته DCT به چرخ ها منتقل میشود.

عکس 4- سدان آئولوس ایشوان Mach Edition

کابین و امکانات دانگ فنگ آئولوس ایشوان M


برای این خودرو امکان سفارش با پوشش دو رنگ یعنی دستگیره درها ، سقف و آینه­‌های جانبی به رنگ مشکی ، همچنین رینگ‌های 17 اینچی پنج پره با کالیپرهای زرد رنگ ترمز همراه می­‍شود.برخی قسمت ها مانند چراغ‌های تیزگوشه و چراغ‌های باریک و پیوسته عقب و جلو پنجره بزرگ چندضلعی دست نخورده باقی مانده ، اما برخی موارد از جمله باله عقب مشکی مات ، نوار زرد پایین سپر جلو و چهار خروجی اگزوز، به نسخه Mach Edition اضافه شده است.در ادامه به امکانات فضای داخلی دانگ فنگ آئولوس ایشوان Mach Editio که با رنگ‌های مشکی ، نارنجی و زرد تزئین شده اشاره کردیم

  • روکش مخمل صندلی‌ها
  • نمایشگر مرکزی 13 اینچی
  • فرمان D کات دو شاخه
  • استارت دکمه‌­ای
  • صفحه پشت آمپر 7 اینچی
  • شارژر بی‌سیم
  • سانروف

 
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد