خودرو بنتلی فلایینگ اسپور اسپید معرفی شد

عکس خودرو بنتلی فلایینگ اسپور اسپید معرفی شد
خودرو بنتلی فلایینگ اسپور اسپید معرفی شد

اواسط سال 2019 شرکت بنتلی از تولید نسل سوم خودروی بنتلی فلایینگ اسپور برای سال 2020 خبر داده بود ، اکنون بنتلی فلایینگ اسپور اسپید را ساخت که به نوعی جایگزین فلایینگ اسپور معمولی با پیشرانه W12 است ، البته در این مدت نسخه‌های مختلفی را مانند فلایینگ اسپور هیبریدی ، فلایینگ اسپور S و ... را معرفی کرده است.

عکس 2- خودرو بنتلی فلایینگ اسپور اسپید معرفی شد

معرفی بنتلی فلایینگ اسپور اسپید


قوای محرکه bentley flying spur speed از یک پیشرانه 6 لیتری W12 توئین‌ توربو بنتلی تامین میشود که میتواند 626 اسب‌ بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.این نیروی تولید شده از طریق یک گیربکس 8 سرعته دو کلاچه ZF به چرخ‌ها منتقل می‌شود ، 3.7 ثانیه زمان نیاز است تا این خودرو در شتاب اولیه به سرعت صد کیلومتر برسد و حداکثر سرعت آن نیز 333 کیلومتر برساعت محدود شده است. متمرکزترین در رانندگی با توجه به اینکه حالت‌های رانندگی مختلفی برای فلایینگ اسپور در نظر گرفته شده این شرکت ادعا میکند ، نسخه اسپید سطح بالاتری از فلایینگ اسپور S دارد و بنتلی آن را «متمرکزترین در رانندگی» می‌نامد‌. حالت کامفورت در این حالت گشتاور 480 نیوتن‌متری به محور جلو منتقل میشود. حالت اسپرت در این حالت گشتاور 280 نیوتن‌متری به محور جلو منتقل میشود و بقیه آن به چرخ‌های عقب می‌رود.

عکس 3- خودرو بنتلی فلایینگ اسپور اسپید معرفی شد

نمای ظاهری بنتلی فلایینگ اسپور اسپید


نمای ظاهری این خودرو نسبت به مدل معمولی خود با تغییراتی همراه بوده که در ادامه به آن اشاره کردیم ، بنتلی از رنگ تیره برای قسمت‌هایی مانند چراغ‌های جلو ، چراغ‌های عقب ، جلو پنجره و نشان‌ها استفاده کرده است.استفاده از رینگ‌های 22 اینچی مشکی پیانویی ، تیره و یا نقره‌ای نقش زیادی را در بهبود ظاهر فلایینگ اسپور اسپید ایفا کرده ، البته امکان سفارش رینگ‌های 22 اینچی ویژه با رنگ مشکی براق و یا ساتن pale Brodgar وجود دارد.پشت این رینگ ها کالیپرهای ترمز قرمز رنگ با نماد بنتلی به چشم می‌آیند. ارائه دو پکیج Styling Spec و Blackline Spec این شرکت برای فلایینگ اسپور اسپید دو پکیج در نظر گرفته که در Styling Spec اضافه شدن چندین قطعه فییرکربنی از جمله رکاب‌های جانبی با نشان فلزی بنتلی ، اسپلیتر جلو ، دیفیوزر عقب و اسپویلر را شاهد هستیم.تمام این موارد در پکیج Blackline Spec با قطعات تیره‌ رنگ ارائه می‌شود.

عکس 4- خودرو بنتلی فلایینگ اسپور اسپید معرفی شد

فضای داخلی bentley flying spur


با ورود به داخل کابین شاهد استفاده از رنگ مشکی پیانویی برای ادوات داخل کابین هستیم ، امکاناتی از جمله تنظیم 24 حالته صندلی‌های جلو و 14 حالته صندلی‌های عقب ، پدال‌های اسپرت در دسترس است ، همچنین گرافیک خاص و منحصر به فردی برای صفحه کیلومتر در نظر گرفته شده است.مشتریان میتوانند بدون پرداخت هزینه رنگ های Crown Cut Walnut , Dark Stained Burr Walnut و Dark Fiddleback Eucalyptus برای داخل کابین انتخاب کنند.


مطالب مرتبط

1401/01/01
1400/10/04
1400/06/09
1400/05/24
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد