معرفی دو خودرو αS (آلفا اس) و αT (آلفا تی)

عکس معرفی دو خودرو αS (آلفا اس) و αT (آلفا تی)
معرفی دو خودرو αS (آلفا اس) و αT (آلفا تی)

آنتوان سنت اگزوپری در سال 1943 داستان شازده کوچولو و روباه را در قالب یک کتاب چاپ کرد ، اگر داستان را بخاطر داشته باشید درباره شاهزاده­‌ای جوان است ، که از سیاره ای به نام B612 به زمین آمده و با برخی افراد از جمله یک روباه که مشتاق آموختن و اهلی شدن بود، آشنا می شود.اما این داستان چطور با معرفی دو خودرو مرتبط است.

معرفی نسخه خاص از محصولات برند آرک فاکس


عکس 2- معرفی دو خودرو αS (آلفا اس) و αT (آلفا تی)

یکی از زیر مجموعه‌­های بایک برند آرک فاکس است که کار خود را از سال 2018 شروع کرده ، فروش محصولات این برند کم شناخته شده از زمان تاسیس تا الان به 5.374 دستگاه رسیده ، این برند چینی امیدوار است با معرفی دو خودرو αS (آلفا اس) و αT (آلفا تی) که برای ادای احترام به یکی از شخصیت های داستانی ، در تیزاژ محدود تولید میشود ، توجه مشتریان را به سوی محصولات خود جلب کند. طراحی این خودرو یادآور حکایت رفاقت روباه و شازده کوچولو است ، چرا که به مناسبت سالگرد تولد آنتوان دو سنت اگزوپری ، شرکت آرک فاکس تصمیم گرفته در بدنه این دو خودرو تصویر شازده کوچولو را حک کند. این تصمیم برای داخل کابین هم گرفته شده به طوری که تصویر شازده کوچولو را در بخش هایی از جمله پشت ­سری صندلی‌ها میبینیم ، همچنین گرافیک نمایشگر مرکزی دو محصول آرک فاکس هم بازطراحی شده و تصاویری از Le Petit Prince را به همراه دارد.

عکس 3- معرفی دو خودرو αS (آلفا اس) و αT (آلفا تی)

معرفی تریم های آرک فاکس آلفا اس


نیروی محرکه arcfox آلفا اس از یک موتور برقی با 218 اسب‌ ­بخار قدرت و باتری 67.3 کیلووات ساعتی تامین میشود ، با توجه به این ویژگی شعاع حرکتی 525 کیلومتری را براساس استاندارد NEDC فراهم میکند. این شرکت یک نسخه قوی تر از مدل پایه که به دو موتور برقی ، با مجموعه قدرت 435 اسب‌ ­بخار مجهز شده معرفی کرده که شعاع حرکتی 708 کیلومتر را به همراه دارد. نسخه Huawei Inside این کراس اور مجهز به دو موتور است که توانایی تولید 643 اسب ­‌بخار قدرت را دارند و توسط باتری 74.5 کیلووات ساعتی ، شعاع حرکتی 500 کیلومتر (براساس استاندارد NEDC) را برای این خودرو فراهم می‌­کند.

عکس 4- معرفی دو خودرو αS (آلفا اس) و αT (آلفا تی)

معرفی آرک فاکس آلفا تی


برای این مدل هم دو نسخه معرفی شده ، نسخه پایه که مجهز به یک موتور برقی با قدرت 218 اسب‌ ­بخار و نسخه قوی تر مجهز به دو موتور برقی با مجموعه قدرت 435 اسب‌­بخار است. مشخصات نسخه پایه ▪ مجهز به باتری 67.3 کیلووات ساعتی ▪ شعاع حرکتی 480 کیلومتری مشخصات نسخه قوی تر ▪ مجهز به باتری 93.6 کیلووات ساعتی ▪ شعاع حرکتی 600 کیلومتری

 
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد