خودرو سیتروئن C4 X معرفی شد

عکس خودرو سیتروئن C4 X معرفی شد
دسترسی سریع به بخش های این خبر
اخبار خارجی

خودرو سیتروئن C4 X معرفی شد

یکی از خودروهای جدید برند سیتروئن که قرار است در تاسیسات استلانتیس در اسپانیا تولید شود نام آن سیتروئن C4 X است و فقط برای کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا ، آلمان ، فرانسه و اسپانیا تولید و عرضه میشود.

عکس 2- خودرو سیتروئن C4 X معرفی شد

معرفی سیتروئن C4 X


با عرضه خودرو citroen e c4 x انتخاب بین شاسی بلندها کمی سخت شده ، این فست ­‌بک قد بلند در ابعاد طول ، عرض ، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.6 ، 1.8، 1.525 و 2.67 متر طراحی و ساخته شده که در مقایسه با سیتروئن C4 در بخش فاصله محوری برابر است ، پژو 408 GT فست‌ بک که به نوعی همتای سیتروئن C4 X است ، طول و عرض کمتر و ارتفاع بیشتری دارد.

عکس 3- خودرو سیتروئن C4 X معرفی شد

مشخصات سیتروئن C4 X


گفتنی است سیتروئن C4 X در برخی بازارها با پیشرانه­‌های بنزینی یا دیزل عرضه خواهد شد ، اما نیروی محرکه e-C4 X از یک موتور برقی که توانایی تولید 136 اسب ­‌بخار قدرت و 260 نیوتن‌متر گشتاور را دارد تامین میشود ، با توجه به این ویژگی و انتخاب حالت اسپرت برای رانندگی ، سیتروئن e-C4 X ظرف مدت 9.7 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می­‌رسد. مصرف سوخت این خودرو کاهش خوبی داشته آن هم بخاطر طراحی فرم بدنه و ضریب درگ 0.29 است ، همچنین باتری با ظرفیت 50 کیلووات ساعت ، شعاع حرکتی 360 کیلومتر (براساس استاندارد WLTP) را فراهم می­‌کند. نیم ساعت اتصال به جریان 100 کیلووات DC ظرفیت باتری را به 80 درصد میرساند.


مطالب مرتبط

1401/03/29
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد