مکسوس میفا 9 با پیشرانه الکتریکی

عکس مکسوس میفا 9 با پیشرانه الکتریکی
مکسوس میفا 9 با پیشرانه الکتریکی

نوامبر گذشته در نمایشگاه خودرو گوانگژو 2021 شاهد رونمایی از نسخه تولیدی مکسوس MIFA 9 توسط شرکت سایک بودیم.اکنون این مدل با قیمت 40,200 تا 56,700 دلار به صورت رسمی از تاریخ 29 ژوئن عرضه می‌شود.

عکس 2- مکسوس میفا 9 با پیشرانه الکتریکی

معرفی مکسوس میفا 9


نیروی محرکه maxus mifa 9 از دو بخش تامین میشود ، یکی از این تامین کننده های نیرو باتری لیتیوم‌یونی 90 کیلووات‌ساعتی ساخت CATL است که امکان پیمایش 560 کیلومتر را فراهم میکند ، همچنین از یک موتور با حداکثر قدرت 241 اسب‌ بخار و 350 نیوتن‌متر گشتاور نیرو میگیرد. مکسوس میفا 9 بر پایه پلتفرم Maxus Intelligent Flexible Architecture (MIFA) و در ابعاد طول ، عرض ، ارتفاع و فاصله محوری 5270 ، 2000 ، 1840 و 3200 میلی‌متر طراحی و ساخته شده است.

عکس 3- مکسوس میفا 9 با پیشرانه الکتریکی

طراحی مکسوس میفا 9


فضای داخل کابین بسیار روشن است آن هم بخاطر طراحی پنجره ها در اندازه های بزرگتر از حالت استاندارد است ، اما در بخش ظاهری این خودرو استفاده از چراغ‌های جلو و کاپوت بزرگ و طراحی Y شکل چراغ‌های عقب را شاهد هستیم که یادآور ظاهر سنتی خودروهای الکتریکی است ، درهای به صورت کشویی و برقی است. با ورود به داخل کابین شاهد چیدمان صندلی‌ها به صورت 2+2+2 هستیم ، صندلی‌های ردیف دوم و سوم قابلیت جابجایی به صورت برقی را دارند ، همچنین امکان تنظیم گرمکن ، تهویه ، ماساژ صندلی‌ها به صورت برقی نیز وجود دارد ، یک نمایشگر 10.1 اینچی و یک خروجی 220 ولت در دسترس سرنشینان ردیف دوم دیده میشود ، یک پنل مشکی روی داشبورد سه صفحه‌ نمایش ▪ صفحه کنترل مرکزی ▪ LCD برای ابزار ▪ نمایشگر سرگرمی سرنشین را در خود جای داده است.


قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد