KTM 450 رالی رپلیکا برای مسیرهای آفرود

عکس KTM 450 رالی رپلیکا برای مسیرهای آفرود
KTM 450 رالی رپلیکا برای مسیرهای آفرود

افراد زیادی بخصوص اکثر موتور سواران علاقه به بیراهه‌­نوردی (چرخیدن در مسیر های آفرود ) دارند ، شرکت اتریشی KTM اکنون با معرفی KTM 450 رالی رپلیکا به درخواست علاقمندان پاسخ داد.تنها 70 دستگاه از 450 رالی رپلیکا تولید خواهد شد.

معرفی KTM 450 رالی رپلیکا


عکس 2- KTM 450 رالی رپلیکا برای مسیرهای آفرود

نیروی محرکه ktm 450 rally replica از یک پیشرانه تک سیلندر SOHC به حجم 449.3 سی‌سی تامین میشود که سامانه مدیریت پیشرانه Keihin یا EMS را به همراه دارد.این نیروی تولید شده از طریق یک جعبه‌دنده شش سرعته به چرخ منتقل میشود ، این جعبه دنده مشابه مدل‌های رالی KTM است.این موتور سیکلت با هدف رقابت در رالی داکار تولید شده و از ویژگی های آن میتوان به یک محفظه سوخت اضافه علاوه بر مخزن اصلی آن اشاره کرد ، که مجموع ظرفیت به 33 لیتر رسیده همچنین صفحه نشان ‌دهنده مرتفع به همراه نمایشگر مسیریاب در نظر گرفته شده.

عکس 3- KTM 450 رالی رپلیکا برای مسیرهای آفرود

تجهیزات و امکانات KTM 450 رالی رپلیکا


برای جلوگیری از خستگی راکب در طول مسیر مسابقه ، از تجارب موتور سواران مسابقات قبلی برای طراحی ارگونومی 450 رالی رپلیکا استفاده شده و از موادی در صندلی استفاده شده که بهترین میزان حمایت و چسبندگی را فراهم کند. از آنجایی که این موتور سیکلت برای مسابقه رالی طراحی شده بدنه اصلی آن از سازه کروم مولی در کنار اجزای آلومینیوم استفاده شده ، کمک ‌فنر WP XACT برای محورهای جلو و عقب در نظر گرفته شده و سیستم فرمان تنظیم‌­پذیر خواهد بود. از دیگر ویژگی ‌های KTM 450 رالی رپلیکا میتوان به سیستم اگزوز آکراپوویچ و کیسه هوای ایمنی اشاره کرد.


مطالب مرتبط

1400/12/10
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد