نسخه مسابقه ای خودرو مک‌لارن آرتورا

عکس نسخه مسابقه ای خودرو مک‌لارن آرتورا
نسخه مسابقه ای خودرو مک‌لارن آرتورا

قرار است در فستیوال سرعت گودوود که در 23 ژوئن برگزار میشود نسخه مسابقه ای خودرو مک‌لارن آرتورا ، با نام آرتورا GT4 حضور داشته باشد تا علاقمندان با این خودروی مسابقه­‌ای بیشتر آشنا شوند.نسخه جدید 100 کیلوگرم سبک تر از مدل استاندارد خود است.

عکس 2- نسخه مسابقه ای خودرو مک‌لارن آرتورا

معرفی مک‌لارن آرتورا GT4


با توجه به اینکه خودروهای هیبریدی حق شرکت در مسابقات GT4 را ندارند ، مک‌لارن از پیشرانه شش سیلندر در این مدل استفاده کرده ، این یعنی فضای باتری جای خود را به مخزن سوخت با ظرفیت 110 لیتر داد. یک تغییر در جعبه دنده را شاهد هستیم به طوری که جعبه دنده 8 سرعته قبلی حذف و به جای آن یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک نصب شده که باعث کاهش ضرایب دنده میشود.برای بهبود عملیات توقف خودرو ، مک‌لارن اقدام به نصب دیفرانسیل لغزش محدود در محور عقب و تهویه بهتر ترمزها کرد. از یک موتور برقی برای حرکت به سمت عقب استفاده شده است.

عکس 3- نسخه مسابقه ای خودرو مک‌لارن آرتورا

بخش فنی و ایمنی مک‌لارن آرتورا GT4


یکی از اقدامات دیگر مک‌لارن برای بهبود آیرودینامیک این خودرو نصب زیرسپری جلو و باله عقب با هفت سطح قابل تنظیم است ، این کار به حدی موثر بوده که باعث شده میزان نیروی رو به پایین اعمال شده بر بدنه ، نسبت به 570S GT4 افزایش یابد. شرکت مک‌لارن مدعی است سطح ایمنی این مدل همانند خودرو مک‌لارن 720S GT3 است ، آن هم بخاطر وجود صندلی سفارشی راننده و پدال‌های قابل تنظیم برای مک­‌لارن آرتورا GT4 است.

عکس 4- نسخه مسابقه ای خودرو مک‌لارن آرتورا

قیمت مک­‌لارن آرتورا GT4


برای نسخه پایه مک­‌لارن آرتورا GT4 ده هزار واحد افزایش نسبت به نسخه استاندارد را شاهد هستیم ، قیمت مدل استاندارد برابر با 200 هزار پوند است.


مطالب مرتبط

1399/01/29
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد