کراس اور برقی آیتو M5e

عکس کراس اور برقی آیتو M5e
کراس اور برقی آیتو M5e

یکی از علت هایی که برند سرس اقدام به تولید نسخه جدید از خودروی M5 کرده ، فروش 5006 دستگاه در می 2022 است ، شرکت آیتو به عنوان زیرمجموعه‌­ای از برند سرس است که تصاویری از محصول جدید خود یعنی M5e را منتشر کرده که نخستین خودروی برقی ساخت این برند بشمار می‌آید.

عکس 2- کراس اور برقی آیتو M5e

معرفی آیتو M5e


آیتو M5 که محصول قبلی این شرکت است یک خودروی پلاگین هیبرید بوده و موتورهای برقی سامانه هیبرید آن توسط شرکت هواوی تامین شده است.اکنون آیتو M5e شباهت زیادی به نسخه قبلی خود دارد اما در برخی موارد تغییراتی صورت گرفته از جمله ورودی ذوزنقه‌­ای جریان هوا در پایین سپر ، مسیرهای جریان هوا در دو طرف سپر با نسخه هیبرید تفاوت دارد همچنین شاهد حذف منافذ جلوپنجره هستیم. این کراس اور در طول ، عرض ، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.785 ، 1.93 ، 1.62 و 2.88 متر طراحی و ساخته شده و کمی افزایش در فاصله محورها نسبت به آیتو M5 را شاهد هستیم.

عکس 3- کراس اور برقی آیتو M5e

پیشرانه آیتو M5e


این خودرو در نسخه تک­ موتور 200 کیلووات که معادل 268 اسب بخار قدرت و در نسخه دو موتور 365 کیلووات که معادل 490 اسب بخار قدرت تولید میکند عرضه میشود ، همانند مدل قبلی موتورهای برقی آیتو M5e از هواوی تامین شده است. ◦ اطلاعی از شعاع حرکتی M5e نداریم اما مدل قبلی شعاع حرکتی آن 150 کیلومتر بود. ◦ از مشخصات و ظرفیت مجموعه باتری لیتیوم فسفات آیتو M5e اطلاعاتی در دسترس نیست.

عکس 4- کراس اور برقی آیتو M5e

تجهیزات و امکانات aito m5e


در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در خصوص داخل کابین آیتو M5e در دسترس نیست اما به احتمال زیاد و با توجه به شباهت هایی که این مدل نسبت به مدل m5 دارد ، انتظار داریم بیشتر موارد از جمله اگزوز و شبیه‌­ ساز صدای پیشرانه ، سیستم اطلاعات سرگرمی با رابط کاربری Harmony OS را از نسخه استاندارد خود به ارث ببرد ، همچنین در صورت تمایل امکان سفارش رینگ های 20 اینچی به جای رینگ‌های 19 اینچی وجود دارد.


قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد