خودرو برقی ام‌جی مولان(سایبر E)

عکس خودرو برقی ام‌جی مولان(سایبر E)
خودرو برقی ام‌جی مولان(سایبر E)

شرکت سایک که به تازگی تمرکز خود را بر روی خودروهای برقی گذاشته ، اکنون از نخستین محصول برقی خود به نام ام‌ جی مولان (سایبر E) که روی پلتفرم Nebula طراحی شده رونمایی کرد ، این خودرو هاچ بک با هدف صادرات به بازار جهانی طراحی شده است.

عکس 2- خودرو برقی ام‌جی مولان(سایبر E)

معرفی ام‌جی مولان


در حال حاضر اطلاعاتی از بخش پیشرانه این خودرو در دسترس نیست اما براساس گمانه زنی ‌ها از پیشرانه ام جی مارول R استفاده خواهد کرد که میتواند ، بین 284 تا 288 اسب بخار قدرت تولید کند.ام‌جی مولان احتمالا یکی از خودروهایی است که میتواند گواهی ایمنی اروپا را دریافت کند چرا که برای جلوگیری از اتلاف حرارت و آتش‌سوزی ، پوشش اضافه برای مجموعه باتری در نظر گرفته ، استفاده از باتری چگالی بالا که ضخامت کمی دارد باعث شده فضای بیشتری از کابین در اختیار باشد.

عکس 3- خودرو برقی ام‌جی مولان(سایبر E)

طراحی و تجهیزات ام‌جی مولان سایبر E


طبق اعلام مسئولان ام جی طراحی و ساختار این خودرو به گونه ای است که قابلیت دریافت سطح 3 خودران را دارد و همچنین از ارتباط 5G هوشمند پشتیبانی می‌­کند. در بخش ظاهری ام‌ جی مولان شاهد استفاده از چراغ‌های سرتاسری عقب در ارتفاعی بالا هستیم که در وسط آن لوگوی ام جی حک شده ، در پایین سپر جلو مسیر ورودی جریان هوا به رنگ مشکی دیده میشود.

عکس 4- خودرو برقی ام‌جی مولان(سایبر E)

زمان عرضه و قیمت


ام جی اعلام کرده بعد از عرضه ام‌جی سایبر E قصد دارد ، یک مدل اسپرت به نام سایبرستر و دو کراس‌اور سایبر S و سایبر X را معرفی و عرضه کند ، زمان عرضه ام‌جی مولان مشخص نیست.


مطالب مرتبط

1401/10/22
1401/06/14
1401/02/29
1400/07/19
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد