معرفی خودرو گک ترامپچی GS3 Power

عکس معرفی خودرو گک ترامپچی GS3 Power
معرفی خودرو گک ترامپچی GS3 Power

سری بزنیم به گذشته در سال 2017 ، که کگ ترامپچی GS3 به طور رسمی معرفی شد و از آن استقبال خوبی شد همین امر باعث شد که اکنون ، نسخه Power مدل 2022 که از نظر ظاهری و جزئیات با نسخه استاندارد متفاوت است تولید شود.

عکس 2- معرفی خودرو گک ترامپچی GS3 Power

بخش فنی gac-trumpchi-gs3-power


نیروی محرکه این خودرو از یک پیشرانه 1.5 لیتری تامین می‌شود و در دو نسخه high و low موجود است ، در ادامه به مشخصات این دو نسخه اشاره کردیم نسخه low این نسخه توانایی تولید 163 اسب‌ بخار قدرت و 235 نیوتن‌متر گشتاور را دارد و این نیروی تولید شده را از طرق یک گیربکس 6 سرعته دستی به چرخ ها منتقل میکند. نسخه high این نسخه توانایی تولید 169 اسب‌ بخار قدرت و 265 نیوتن‌متر گشتاور را دارد و این نیروی تولید شده را از طرق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل میکند.

عکس 3- معرفی خودرو گک ترامپچی GS3 Power

امکانات و تجهیزات گک ترامپچی GS3 Power


نسبت به نسخه استاندارد بخش هایی تغییر کرده که در ادامه به این موارد میپردازیم ، در نمای ظاهری ، جلوپنجره ذوزنقه‌ای برعکس با نوارهای افقی کرومی و قسمت‌های آن با رنگ زرد تزئین شده ، همچنین از این رنگ در قسمت هایی از رینگ ها هم استفاده شده ، رنگ بدنه خودرو خاکستری است. ترامپچی GS3 Power در طول ، عرض ، ارتفاع به ترتیب 4350 ، 1825 ، 1685 میلی متر و فاصله بین دو محور نیز به 2560 میلی‌متر می‌رسد ، فضای صندوق 370 لیتر است. در تمام نسخه ها به جز نسخه پایه ، چراغ‌های جلو LED هستند ، چراغ‌های عقب به همان شکل ، چند ضلعی هستند و طراحی اگزوزها هیچ تغییری نکرده ، بالاترین نسخه گک ترامپچی GS3 Power مجهز به رینگ‌های 18 اینچی است ، در بخش عقب خودرو شاهد طراحی جدید لوگو POWER به جای لوگو انگلیسی Trumpchi هستیم که در قسمت پایین اضافه شده است. تغییرات به داخل کابین هم رسیده جایی که ، ترامپچی GS3 Power به صفحه‌نمایش دوگانه مدرن در ابعاد 10.25 و 7 اینچ مجهز شده ، تودوزی کابین به رنگ مشکی و زرد ، در برخی از ادوات داخل کابین تزئیناتی با فیبرکربن مصنوعی دیده میشود ، سیستم اتصال گوشی هوشمند هوآوی HiCar برای این خودرو در نظر گرفته شده که امکاناتی چون کنترل از راه دور خودرو ، خدمات امنیتی و ضدسرقت را پشتیبانی می‌کند.


قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد