کراس اور برقیAVATR 011 معرفی شد

عکس کراس اور برقیAVATR 011 معرفی شد
کراس اور برقیAVATR 011 معرفی شد

سه شرکت چانگان ، هواوی و CATL با همکاری هم در نوامبر 2021 از یک کراس اور کوپه به عنوان کانسپت آواتر 11 رونمایی کردند ، اما نسخه نهایی این محصول اکنون معرفی شد ، بخش طراحی آن توسط چانگان در مونیخ و بخش فناوری­‌های آنلاین ، سیستم اطلاعات سرگرمی ، اکوسیستم ارتباطی خودرو با سایر دستگاه‌های هوشمند ، توسط هواوی و سایر قسمت ها توسطCATL تولید و مونتاژ خواهد شد و در سه ماهه سوم سال 2022 وارد بازار چین خواهد شد.

عکس 2- کراس اور برقیAVATR 011 معرفی شد

مشخصات AVATR 011


AVATR با هدف ساخت خودروهای برقی با قیمت بالاتر از سطح متوسط پا به عرصه تولید خودروهای برقی گذاشته ، اولین خودرو خود را در 4.88 طول ، 1.97 عرض ، 1.601 ارتفاع و 2.975 متر فاصله محوری طراحی و ساخته است. پلتفرم استفاده شده در آواتر 011 ماژولار CHN است ، که روی هر یک از محورها یک موتور برقی تعبیه شده که مجموع قدرت این موتورها 578 اسب بخار است. بخش تغذیه برق خودرو ، جایی که آواتر 011 از باتری لیتیوم یون به ظرفیت 90.4 کیلووات ساعت استفاده کرده ، که شعاع حرکتی 700 کیلومتر را فراهم میکند ، همچنین قابلیت شارژ سریع با جریان 240 کیلووات هم در دسترس است. فناوری خودران در این کراس اور توسط سه لیدار ، شش رادار میلی‌متری ، 12 حسگر فراصوت و سیزده دوربین در دسترس است.

عکس 3- کراس اور برقیAVATR 011 معرفی شد

طراحی ، تجهیزات و امکانات AVATR 011


طراحی بخش بدنه به گونه ای است ، که حس یک کراس اور را القاء میکند نه یک سدان ، آن هم به دلیل زاویه شیشه عقب و جدایی در صندوق از سقف و شیب انتهای بدنه است ، در ادامه به برخی از امکانات و تجهیزات آواتر 011 اشاره شده

  • ساب‌ووفر در میانه داشبورد
  • سقف پانوراما
  • سه نمایشگر دیجیتال در پشت فرمان
  • درهای بدون قاب
  • کنسول میانی
  • سه پد شارژ بی‌سیم
  • فرم منحنی و دو لبه داشبورد


قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد