(Xpeng P7) از خط تولید سازنده خارج شد

عکس (Xpeng P7) از خط تولید سازنده خارج شد
(Xpeng P7) از خط تولید سازنده خارج شد

در هفته ای که گذشت صد هزار دستگاه Xpeng P7 از خط تولید خارج شد ، این اتفاق در حالی رخ داد که فقط 695 روز از معرفی Xpeng P7 گذشته بود ، اما جایگزین این خودرو یک نسخه ویژه از مدل P7 با لقب 562E Black Label Edition است که کل بدنه ، رینگ‌ها و سایر جزئیات این خودرو با رنگ مشکی تزئین شده است.

بخش فنی


عکس 2- (Xpeng P7) از خط تولید سازنده خارج شد

نسخه تک موتوره قوای محرکه Xpeng P7 مجهز به مجموعه باتری 70.8 کیلووات ساعتی و یک موتور برقی روی محور عقب است که توانایی تولید 263 اسب‌ ­بخار قدرت و 390 نیوتن‌متر گشتاور را دارد این نسخه بر اساس استاندارد اروپایی NEDC طراحی شده ، در نتیجه شعاع حرکتی آن 586 کیلومتر خواهد بود اما چنانچه مشتریان تمایل به افزایش شعاع حرکتی دارند میتوانند باتری 80.9 کیلووات ساعتی برای این نسخه سفارش دهند ، تا شعاع حرکتی به 706 کیلومتر افزایش یابد. نسخه دو موتوره در نسخه دو موتوره Xpeng P7 مجموع گشتاور به 655 نیوتن‌متر افزایش یافته چرا که یک موتور به قدرت 161 اسب ‌بخار ، در محور جلو اضافه شده است و با توجه به استفاده از مجموعه باتری 80.9 کیلووات ساعتی ، شعاع حرکتی برابر با 562 کیلومتر خواهد بود.

عکس 3- (Xpeng P7) از خط تولید سازنده خارج شد

طراحی و امکانات 562E Black Label Edition


نام این خودرو با تزیین بدنه همخوانی دارد به طوری که تمامی بدنه ، رینگ‌ها و سایر جزئیات این نسخه از Xpeng P7 با رنگ مشکی تزئین شده ، در ادامه به امکانات 562E Black Label Edition اشاره کردیم

  • سامانه دستیار پارک
  • 12 حسگر فراصوت
  • سامانه دستیار راننده پیشرفته XPILOT 3.0 به همراه مسیریاب
  • 5 رادر موج با عملکرد میلیمتری
  • قابلیت تطبیق با سطح 2 و 3 فناوری نیمه خودران
  • سامانه XPILOT 3.0 با 14 دوربین


قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد