معرفی آلفارومئو استلویو و جولیا با تریم استراما

عکس معرفی آلفارومئو استلویو و جولیا با تریم استراما
معرفی آلفارومئو استلویو و جولیا با تریم استراما

پس از چند ماه اکنون شرکت alfaromeo از دو خودروی استلویو استرما و جولیا استرما به طور رسمی رونمایی کرد ، قرار است مدل جولیا استراما RWD با قیمت 55 هزار دلار و مدل استلویو استراما با قیمت 59 هزار دلار ، در سال 2022 عرضه شود.

عکس 2- معرفی آلفارومئو استلویو و جولیا با تریم استراما

بخش پیشرانه تریم های استراما


این دو نسخه از آلفارومئو به‌‌عنوان یک جایگزین قدرتی و کاربردی برای تریم Veloce معرفی شدند و در تعداد محدود تولید خواهد شد ، قوای محرکه این خودروها یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ است که توانایی تولید 280 اسب‌ بخار قدرت و 415 نیوتن‌متر گشتاور را دارد و نیروی تولید شده را از طریق یک جعبه‌ دنده 8 سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل میکند. ▪ صفر تا صد کیلومتر آلفارومئو استلویو با تریم استراما 5.5 ثانیه است. ▪ صفر تا صد کیلومتر آلفارومئو جولیا با تریم استراما و سیستم انتقال قدرت (RWD) 5.5 ثانیه است. ▪ صفر تا صد کیلومتر آلفارومئو جولیا با تریم استراما و سیستم انتقال قدرت (AWD) 5.1 ثانیه است.

عکس 3- معرفی آلفارومئو استلویو و جولیا با تریم استراما

بخش فنی و امکانات جولیا و استلویو


فناوری محدود کننده لغزش دیفرانسیل در هر دو مدل استفاه شده ، کار این سیستم ، کشش بهتر در هنگام شتاب‌گیری و پیچیدن‌ و در نهایت گشتاور را بین چرخ‌ها توزیع می‌کند ، به لطف سیستم تعلیق تطبیقی استاندارد و انتقال قدرت دو دیفرانسیل با لغزش محدود ، در زمان رانندگی هندلینگ بهتری را ارائه میکند و دیگر ویژگی این سیستم ، تنظیم فنربندی اتومات با توجه به شرایط جاده است. در بخش امکانات هم ، آپشن هایی که یک خودرو در حالت استاندارد باید داشته باشد را دارد از جمله هشدار خروج از خط ، دستیار نقطه کور ، ترمز اضطراری خودکار ، کروز کنترل تطبیقی ، طراحان این شرکت مدعی هستند بهینه‌سازی‌های ویژه‌ای را در بحث توزیع وزن و سایر قسمت‌های جولیا و استلویو انجام داده اند.


مطالب مرتبط

1401/09/30
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد