معرفی شاسی بلند نیو ES8

عکس معرفی شاسی بلند نیو ES8
معرفی شاسی بلند نیو ES8

قیمتی که برای شاسی بلند نیو ES8 در نظر گرفتند 59,463 دلار است این مبلغ بدون هزینه اجاره باتری این خودرو است ، این خودرو مجهز به باتری 75 یا 100 کیلووات ساعتی است که در نهایت برای خودرو نیو ES8 با باتری 75 کیلووات ساعتی باید 69,791 دلار و برای باتری 100 کیلووات ساعت 77,630 دلار پرداخت کنید.

عکس 2- معرفی شاسی بلند نیو ES8

معرفی نیو ES8


نیو ES8 یک خودرو الکتریکی است که تا کنون اطلاعات فنی از آن در دسترس نیست اما به تجهیزات و امکانات آن میپردازیم.قبل از هر چیزی بریم سراغ سرویس جالب این شرکت برای مشتریان خود که سرویس BaaS نام دارد. این شرکت مدعی است سرویس BaaS که امکان تعویض باتری خالی با پر را ظرف تنها 3 الی 5 دقیقه برای مشتریانش فراهم میکند ، در یکی از ایستگاه ‌های شارژ این شرکت این سرویس را ارائه میدهد ، حتی اگر صاحب خودرو برای پیمایش مسافت بیشتر ، باتری با ظرفیت بالاتری را تقاضا کند.

عکس 3- معرفی شاسی بلند نیو ES8

امکانات نیو ES8


شرکت نیو خدماتی چون اینترنت رایگان ، تعویض رایگان باتری خالی با پر به دفعات محدود ، انتقال رایگان به تعمیرگاه ، سرویس در محل ، گارانتی 150 هزار کیلومتر یا شش ساله و انتقال از منزل به تعمیرگاه برای مشتریان خود ارائه میدهد. این خودرو از تجهیزات استانداردی بهره میبرد که در زیر به آن اشاره کردیم

  • نمایشگر هداپ با قابلیت نمایش مسیریاب
  • تهویه و گرمکن
  • رینگ‌های 20 اینچی
  • آینه­‌های تیره‌ شونده
  • تعویض خط خودکار
  • ماساژور صندلی­‌ها با روکش چرم
  • رابط کاربری Nomi mate 2.0

عکس 4- معرفی شاسی بلند نیو ES8

نسخه signature edition خودرو نیو ES8


تریم signature edition از نیو ES8 با ارائه سرویس های متفاوت و تغییراتی جزئی از جمله قابلیت خوابیدن کامل صندلی شاگرد با محل استراحت پا و استفاده از چرم ناپا برای روکش صندلی­‌ها ، استفاده از پارچه میکروفایبر برای پوشش داخلی سقف و مجهز به رینگ‌های 21 اینچ و با قیمت 78,959 الی 86,981 دلار به فروش میرسد.


قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد